سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۰ فقره انشعاب غیرمجاز در زهک منطقه سیستان شناسایی شد

مدیر امور آب و فاضلاب زهک گفت: سه فقره انشعاب غیرمجاز جهت آبیاری فضای سبز، ۱۲ فقره انشعاب فاقد کنتور جهت مصارف خانگی و پنج انشعاب غیرمجاز جهت ساخت و ساز ابنیه شناسایی و قطع شد.

غلامحسین لکزائیان پور بر تداوم شناسایی انشعابات غیرمجاز آب در سطح شهرستان زهک تاکید کرد و گفت: شناسایی و جمع آوری انشعابات غیر مجاز و فاقد کنتور علاوه بر اینکه منجر به کاهش هدر رفت ظاهری آب در سطح شهرستان می‌شود باعث رفع مشکلات افت فشار در شبکه و رسیدن آب به نقاط پائین دست شبکه نیز خواهد شد.

وی بیان کرد: ۱۵ فقره انشعاب غیرمجاز توسط تیم اجراییات اعزامی از سوی سیستان و بلوچستان و پنج فقره توسط امور آبفای زهک در ماه جاری شناسایی و قطع شد.

مدیر امور آب و فاضلاب زهک استفاده از انشعاب غیرمجاز را اجحاف در حق سایر مشترکین قانونمند دانست و گفت: پرونده افراد خاطی به مراجع قضایی جهت انجام مراحل قانونی ارجاع شد و مطابق مفاد قانونی با افرادیکه بصورت غیرمجاز اقدام به دستکاری و برداشت غیر مجاز آب از شبکه لوله‌کشی می‌کنند برخورد قضایی شدید صورت خواهد گرفت.

وی اظهار کرد: مردم و اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستا می‌توانند در شناسایی انشعابات غیر مجاز با واحد اجرائیات شرکت آب و فاضلاب همکاری کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.