سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با تاسوعا؛

۲ طرح آبرسانی شهری و روستایی در داراب افتتاح شد

همزمان با فرارسیدن تاسوعای شهادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) سقای بزرگ اسلام، ۲ طرح آبرسانی شهری و روستایی با صرف اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال در شهرستان داراب به بهره‌برداری رسید.

مدیر عامل شرکت آبفا فارس در حاشیه مراسمی که به همین منظور و با حضور محمد جواد عسکری رئیس کمسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست و نماینده مردم شهرستان‌های داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی، جواد قناعتی مدیر کل دیوان محاسبات استان فارس، اقتصادی فرماندار داراب و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان داراب برگزار شد، اظهار کرد: به منظور جبران کمبود آب شرب در شهر جنت بخش جنت شهر یک حلقه چاه به عمق ۳۵۰ متر در سازنده‌های آهکی حفر و تجهیز شد.

علی شبانی افزود: این طرح که با صرف اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال اجرا و به بهره‌برداری می‌رسد، جمعیتی بالغ بر ۴ هزار خانوار را از مزایای خود بهره‌مند می‌کند.

او به مشخصات فنی طرح آبرسانی به روستای شهرک فجر شهرستان داراب اشاره کرد و گفت: این طرح شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه و اجرای ۳ هزار متر خط انتقال آب با استفاده از لوله‌های پلی اتیلن است که با صرف اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال اجرا شده است و جمعیتی بالغ بر ۷۰۰ خانوار از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

نماینده مردم شهرستان‌های داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با اشاره به پروژه‌های آبرسانی شهرستان داراب که در سال گذشته به منظور جبران کمبود آب ناشی از اتمام دخائر آب سد رودبال اجرا شد، گفت: امیدوارم گشایش این پروژه‌ها پاسخگوی نیاز مردم این مناطق و دغدغه‌های مسئولان و متولیان تامین آب مردم باشد.

محمدجواد عسکری، در پایان از پیگیری برای حفر چندین حلقه چاه آب شرب شهری و روستایی در شهرستان داراب خبر داد و اظهار امیدواری کرد: در صورت تامین اعتبار مورد نیاز، این پروژه‌ها به زودی اجرا شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.