سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نام‌نویسی «جام قهرمانان» بازی‌های ویدئویی در سیستان و بلوچستان آغاز شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان از آغاز نام‌نویسی در نهمین مرحله جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران در استان خبر داد.

علی سرگزی اظهار کرد: نهمین مرحله جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران، ویژه تابستان ۱۴۰۳ در قالب لیگ و در ۲ مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری این رویداد برای دومین سال متوالی در سیستان و بلوچستان، ادامه داد: جذب حداکثری نوجوانان و جوانان و ایجاد نشاط و امید اجتماعی از اهداف برگزاری جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه رقابت‌های جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی با شعار فرهنگی "نشاط خانوادگی با بازی ایرانی" برگزار می‌شود، افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد بزرگ که در ۲ بخش برخط و حضوری برنامه‌ریزی شده، می‌توانند با مراجعه به آدرس baazico.ir جهت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی تصریح کرد: آخرین مهلت ثبت‌نام در نهمین مرحله جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی که در ۲ رشته بازی‌های موبایلی و فیفا ۲۴ برگزار خواهد شد، ۲۵ مرداد ماه است.

سرگزی خاطرنشان کرد: نفرات برتر در مرحله استانی نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.