سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاکری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

رئیس‌جمهور منتخب کابینه‌ای بچیند که وعده‌های او را محقق کند

دبیر کل جمعیت جانبازان گفت: آقای پزشکیان در نقطه حساسی قرار دارد و باید کابینه‌ای تشکیل بدهد که بتواند وعده‌های او را محقق کند.

مجتبی شاکری دبیر کل جمعیت جانبازان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره خصوصیات اشخاصی که باید در کابینه دولت حضور داشته باشند، اظهار کرد: آقای پزشکیان در نقطه حساسی قرار دارد و باید کابینه ای تشکیل بدهد که بتواند وعده های او را محقق کند.

وی افزود: رئیس جمهور منتخب در مناظرات از ارائه برنامه امتناع و برای اداره کشور به برنامه هفتم و ادامه برنامه‌های شهید رئیسی تاکید کرد. او همچنین بر این باور بود که می‌توان مشکلات کشور را با کمک کارشناسان حل کرد.

شاکری  با اشاره به لزوم شکل گیری کابینه ای منسجم و انقلابی گفت: رئیس جمهور منتخب به انجمن‌ها و احزاب و تشکل‌ها اعلام کرد تا برای تشکیل کابینه پیشنهاد خود را مطرح کنند و ما نیز این کار را انجام دادیم اما آنچه که اهمیت دارد این است که هسته اصلی که میخواهد کابینه را بچیند باید به صحبتهای مقام معظم رهبری توجه کند چرا که ایشان فرمودند کسانی که کمترین زاویه را با تفکر امام دارند همکاران خوبی برای شما نیستند، همچنین بنا بر فرموده ایشان کسانی که در برابر رژیم سلطه منفعل هستند نباید در کابینه جایی داشته باشند و از به کارگیری افرادی که دچار لغزش هستند نیز باید اجتناب شود.

دبیر کل جمعیت جانبازان تاکید کرد: آقای پزشکیان مرکزیت انتخاب کابینه را به ظریف سپرده است که این امر بسیار تعجب برانگیز است و امیدواریم آقای پزشکیان خروجی تصمیمات این شورا را طوری مدیریت کند که برای مردم قابل قبول باشد به نحوی که کسانی روی کار بیایند که نگاهی ملی به مسائل و مصالح کشور دارند.

وی ادامه داد: آقای پزشکیان نباید از چهره هایی که در آشوبهای کشور سهم داشته اند در دولت خود استفاده کند همچنین کسانی که شعار نه غزه نه لبنان سر دادند نمیتوانند تیم قابل اعتمادی برای رئیس جمهور منتخب باشند.

شاکری با بیان اینکه رئیس جمهور باید مواضع محکمی در برابر غرب داشته باشد، تاکید کرد: آقای پزشکیان باید بداند در کجای تاریخ ایستاده است، چرا که اکنون مردم عمق استراتژیک سیاست خارجی را درک میکنند و میدانند که آمریکا چه سیاست کثیفی دارد لذا نباید تحلیل فرودستانه ای نسبت به تعامل با غرب وجود داشته باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۲۶ ۳۰ تير ۱۴۰۳
جانبازان شهروند درجه هستند دیگه چی ميخواهند
ناشناس
۱۰:۵۵ ۳۰ تير ۱۴۰۳
جالبه همه صاحب نظر شدن!! چرا برای دولتهای قبلی نظر نمیتوانستند بدهند؟ شما که خودت از همه ایثارگریت استفاده بردی بهتره دیگه نظر ندی
ناشناس
۱۳:۴۳ ۳۰ تير ۱۴۰۳
زمانی که ایشون و امثال ایشون از این کشور و مردم دفاع کردند و سلامتی و جوانی شونو دادند شما کجا بودی؟!! شما هم همین کار رو بکن و فایده های بی شمارش رو ببر البته اگه میتونی و خانواده ت میزارن و فکر میکنی که میارزه!!