سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غافلگیری سارق محتویات خودرو حین سرقت

سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارق سابقه‌دار در حین سرقت خبر داد و گفت: متهم به ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف نمود.

سرهنگ عبدالرضا محمدی سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: عوامل گشت انتظامی کلانتری ۱۱۵ رازی در حال گشت زنی بودند که فردی را در حال سرقت از خودروی پرایدی که پارک شده بود مشاهده کرده و به منظور دستگیری وی اقدام نمودند.

وی افزود: متهم بلافاصله با رویت ماموران از محل متواری شد و پس از مدت کوتاهی تعقیب و گریز به صورت پیاده دستگیر شده و شاکی وی که در همان محل سکونت داشت شناسایی شد و به کلانتری منتقل شدند.

این مقام انتظامی افزود: سارق به جرم خود مبنی بر سرقت لوازم و محتویات خودرو و ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف نمود و تعداد یک عدد عینک آفتابی و لوازم داخل خودرو شاکی، یک قبضه سلاح سرد و تعدادی لوازم مخصوص سرقت از متهم کشف شد و لوازم داخل خودروی شاکی به وی بازگردانده شد.

سرهنگ محمدی در پایان با بیان اینکه متهم از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار می‌باشد، گفت: کشف جرائم احتمالی و شناسایی شکات دیگر در دستور کار پلیس قرار دارد و متهم به جهت پیگیری و تحقیقات بیشتر به مقامات قضایی معرفی شد.

سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری پایتخت در پایان به شهروندان توصیه نمود که خودرو‌های خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل قفل و دزدگیر مجهز نموده و از قرار دادن اشیاء قیمتی و مدارک داخل خودرو خودداری نمایند. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.