سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام محدودیت ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در بندرعباس

برای تسهیل در عبور و مرور عزاداران حسینی محدودیت ترافیکی و ممنوعیت توقف تاسوعا، عاشورا و شام غریبان در بندرعباس اجرا می‌شود.

سرپرست پلیس راهور هرمزگان گفت: برای تسهیل رفت و آمد شهروندان و هیئت‌های عزاداری در صبح روز تاسوعا در نوار ساحلی و زیر پرچم در بوستان غدیر، محدودیت توقف در ضلع جنوبی بولوار ساحلی از استخر چمران تا بولوار غدیر؛ زیر پرچم از ساعت ۶ صبح روز دوشنبه ۲۵ تیرماه تا پایان مراسم اعمال می‌شود.

سرهنگ دلیلی افزود: عصر تاسوعا نیز محدودیت رفت وآمد و توقف بعد از نماز مغرب و در ضلع شمالی بولوار روبروی امامزاده سید مظفر (ع) بندرعباس و باند شمالی از خیابان شهید تابدار به سمت امامزاده سید مظفر (ع) اعمال می‌شود.

وی گفت: محدودیت ترافیکی روز عاشورا نیز از ساعت ۶ صبح سه شنبه ۲۶ تیر ماه تا پایان نمازظهر روز عاشورا، در مسیر‌های میدان امام، تقاطع شهیدمطهری تا میدان انقلاب و همچنین در مسیر‌های مقابل بلوار امام خمینی (ره) از میدان شهداء تا میدان انقلاب و همه مسیر‌های ورود به خیابان تا پایان مراسم عزاداری ظهر عاشورا است.

سرپرست پلیس راهور هرمزگان افزود: همچنین صبح عاشورا از ساعت ۶ صبح از تقاطع قدس به سمت تقاطع مرادی و برق و بازار و همچنین مسیر‌های منتهی به این خیابان‌ها رفت و آمد و توقف ممنوع است.

دلیلی افزود: شهروندان در صورت لزوم، از مسیر‌های جایگزین در بولوار جمهوری و بولوار ساحلی برای رفت و آمد استفاده کنند.

مراسم شام غریبان نیز با حضور هیات‌های عزاداری بصورت متمرکز امسال در ضلع شمالی مسجد جامع بندرعباس برگزار می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.