سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حماس: حال الضیف خوب است و بر عملیات نظارت می‌کند

یکی از رهبران ارشد حماس گفت که در پی حمله صهیونیست‌ها به غیرنظامیان غزه این جنبش خواست تا مذاکرات را متوقف کند.

یکی از رهبران ارشد حماس روز یکشنبه به خبرگزاری فرانسه گفت که این جنبش تصمیم گرفت مذاکرات برای دستیابی به آتش بس در نوار غزه را متوقف کند. او عدم جدیت رژیم صهیونیستی و ارتکاب قتل عام علیه غیرنظامیان بی دفاع را محکوم کرد.

بر اساس گزارش النشره، او در ادامه توضیح داد: اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس از طریق گفتگو‌های تلفنی، میانجی‌گران و برخی طرف‌های منطقه‌ای را از تصمیم حماس برای توقف مذاکرات به دلیل عدم موفقیت، عدم جدیت رژیم صهیونیستی و ادامه سیاست تعلل و مانع تراشی و ارتکاب قتل عام علیه غیرنظامیان غیرمسلح مطلع کرد.

این مقام حماس در ادامه تاکید کرد که محمد الضیف، فرمانده گردان‌های عزالدین قسام پس از اینکه روز شنبه رژیم صهیونیستی ادعا کرد او را در نوار غزه مورد هدف قرار داده است، حالش خوب است.

این منبع که خواست نامش فاش نشود، توضیح داد: حال محمد الضیف خوب است و مستقیماً بر عملیات قسام و مقاومت نظارت می‌کند.

روز گذشته ارتش رژیم صهیونیستی به نقل از دو منبع ناشناس ادعا کرد که نیروهای این رژیم سعی کردند محمد الضیف را در حالی که خارج از تونل بود، ترور کنند. این منابع صهیونیستی همچنین مدعی شدند: نیروی هوایی برای ترور محمد الضیف به طور فشرده و گسترده چندین هدف در خان یونس را بمباران کردند.

این در حالی بود که جنایت وحشیانه‌ای که روز گذشته صهیونیست‌ها در خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه مرتکب شدند، بیش از ۳۵۰ شهید و زخمی در میان آوارگان به جا گذاشته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ح
۱۴:۴۵ ۲۴ تير ۱۴۰۳
نتانیاهو بعداز ترور ترامپ ترس بجانش افتاده نکند من راهم ترور کننداحتمالاا آتش بس را قبول کند