سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نتایج آزمون‌های نهایی پایه دوازدهم اعلام شد

رئیس اداره ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزشی آموزش و پرورش استان کرمان از اعلام نتایج آزمون‌های نهایی پایه دوازدهم خبر داد.

منصور شیخ پور گفت: دانش آموزان برای مشاهده نتایج آزمون‌های نهایی می‌توانند وارد صفحه اصلی سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir شوند، در قسمت ورود دانش آموزان با استفاده از کد ملی و رمز عبور وارد سامانه شوند،  بر روی نتایج آزمون نهایی کلیک کنند.

وی افزود: تذکرات مهم در خصوص زمان اعتراض و شرایط آن رادر این قسمت مطالعه و تایید کنند و با کلیک بر روی چاپ کارنامه، کارنامه خود را ذخیره و یا چاپ کنند.

 

وی بیان کرد: دانش آموزان در صورتی که از اعتراض به نمره خود اطمینان دارند قبل از ثبت اعتراض بایستی بدانند درخواست رسیدگی مجدد صرفا یکبار برای هر درس امکان پذیر است، مهلت ثبت اعتراض حداکثر تا ۲۵ تیر ۱۴۰۳ هست و نتیجه بررسی مجدد پاسخ‌برگ‌ها ممکن است بدون تغییر در نمره یا افزایش و یا کاهش نمره باشد.

 

رئیس اداره ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزشی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: دانش آموزان برای ثبت درخواست بررسی مجدد بایستی بر روی ثبت درخواست کلیک کنند، تعداد صفحات پاسخبرگی که در جلسه آزمون دریافت کرده‌اند، به تفکیک درس در ستون «تعداد صفحات پاسخبرگ» مشخص شده است، در صورت مشاهده مغایرت، در زمان ثبت اعتراض گزینه «تعداد صفحات پاسخبرگ» را انتخاب کنند و اگر نسبت به وضعیت غیبت خود اعتراض دارند در زمان ثبت اعتراض گزینه وضعیت حضور را انتخاب کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.