سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶۸ درصد جمعیت قزوین تحت پوشش تامین اجتماعی

مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین گفت: ۶۸ درصد جمعیت استان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند که این میزان ۱۶ درصد بیشتر از آمار کشوری است.

حمید کوزه‌گر‌ها مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین گفت: پوشش این میزان از جمعیت استان قزوین نیازمند حمایت همه جانبه مجامع کارگری و کارفرمائی برای ارتقای سازمان و امانتداری از سرمایه اندوخته بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان است.

وی ادامه داد: استان صنعتی قزوین ماهانه ۱۱ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال را به ۹۳ هزار خانوار مستمری بگیر و سه هزار و ۸۰۰ مقرری بگیر بیمه بیکاری پرداخت می‌کند.

کوزه گر‌ها بر وصول مطالبات معوقه به مبلغ ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال از برخی کارفرمایان استان تاکید کرد و گفت: این مطالبات کارفرمایی و دولتی باید هرچه سریع‌تر با همراهی دستگاه قضایی در جهت امانتداری خالصانه از سرمایه اندوخته بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان پرداخت شود.

این مسئول به مهم‌ترین دستاورد‌های اداره کل تامین اجتماعی استان قزوین پرداخت و توضیح داد: کسب رتبه ۱۹ بین ۱۰۵ دستگاه با رشد ۱۷ درصد نسبت به سال قبل و رتبه اقتصادی بالا با امتیاز ۹۰۹ از هزار امتیاز کشوری در جشنواره شهید رجایی نشان از عملکرد مثبت تامین اجتماعی قزوین است.

کوزه گر‌ها عنوان کرد: کسب عنوان دستگاه برتر در زمینه مناسب سازی محیط اداری برای افراد توان خواه، کم توان و معلول، عنوان رتبه دوم در بین ۱۵ اداره کل و رتبه چهارم در بین ۳۳ اداره کل تامین اجتماعی از دستاورد‌های مهم این اداره کل است.

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان قزوین یادآور شد: این سازمان نهاد عمومی غیر دولتی است که هزینه‌های خود را از محل درآمد‌های داخلی تامین می‌کند و همچنین بیمه تامین اجتماعی در استان هشت شعبه دارد که با ارائه خدمات مناسب خود توانسته رضایت شهروندان را به دست آورد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.