سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترافیک نیمه‌سنگین در محور چالوس و هراز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک نیمه‌سنگین در محور‌های چالوس و هراز خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: بر اساس گزارش آخرین رصد دوربین‌های پلیس، در برخی از محور‌های استان گیلان بارش باران گزارش شده است. همچنین در ارتفاعات محور‌های چالوس و فیروزکوه نیز مه گرفتگی مشاهده می‌شود که می‌طلبد رانندگان با سرعت مطمئنه و صبر و شکیبایی رانندگی کرده و فاصله طولی مناسب با خودروی جلویی را رعایت کنند. 

وی با اشاره به وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور افزود: از ابتدای صبح امروز با توجه به نزدیکی به ایام تعطیلات، در مسیر جنوب به شمال محور چالوس، حدفاصل سیاه بیشه تا ولی آباد و در محور هراز مسیر جنوب به شمال در محدوده آب اسک ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: همچنین ترافیک در آزادراه کرج – قزوین محدوده‌های مهرویلا و حصارک نیز پرحجم گزارش شده است.

شیرانی گفت: رانندگان و مسافران می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با شماره‌های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند تا با اطلاع از شرایط حاکم بر جاده‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۳۳ ۲۵ تير ۱۴۰۳
مردم ایران بدبخت ترین مردم دنیاست با وجود این همه ثروت در کشور حالا تو این هوایییییی گرم 54 درجه ایییییییی در ترافیک که همه جاییییی ایران ترافیک هست زنده باد ترافیک با این گرونیو تورم
ناشناس
۰۸:۵۹ ۲۵ تير ۱۴۰۳
تو ای گرما خدا اینا کی میرسن خونه هاشون