سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان خبر داد

اختصاص تنخواه تکمیل پروژه‌های عمرانی کردستان قبل از ابلاغ بودجه

محمدی گفت: برای نخستین بار تنخواه تکمیل پروژه‌های عمرانی به استان‌های سردسیر قبل از ابلاغ بودجه تخصیص داده شد

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان در نشست با اعضای کانون و انجمن‌های صنفی کارفرمایی پیمانکاران و عمرانی استان کردستان اظهار داشت: افزایش توانمندی تشکل‌های صنفی فعال در سطح استان در کنار ساختارمند و هدفمندتر شدن فعالیت‌های این تشکل‌ها، به توسعه استان کمک خواهد کرد که در همین راستا تقویت همکاری با بخش خصوصی در دستور کار سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان به عنوان یک راهبرد قرار گرفته است.

وی همچنین بر لزوم تلاش کانون بر اجرای پروژه‌های عمرانی با رعایت کامل کلیه استاندارد‌ها و قوانین و مقررات تأکید کرد و افزود: بایدتلاش شود حداکثر بهره گیری از نیروی انسانی، توان فنی، مصالح و سایر ملزومات داخل استان جهت اجرای پروژه‌های عمرانی بعمل آید.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان با اشاره به تخصیص تنخواه پروژه‌های عمرانی برای اولین بار قبل از ابلاغ بودجه به استان نیز بیان داشت: خوشبختانه با رایزینی‌های صورت گرفته با توجه به سردسیر بودن استان، برای اولین بار تنخواه پروژه‌های عمرانی از سوی سازمان برنامه و بودجه به استان در اردیبهشت ماه صورت گرفت.

محمدی با اشاره به بهبود وضعیت تخصیص منابع عمرانی در سالجاری نسبت به سال‌های گذشته گفت: پرداخت مطالبات پیمانکاران در اولویت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان است.

گفتنی است در این جلسه نمایندگان کانون و انجمن‌های صنفی کارفرمایی پیمانکاران و عمرانی استان نیز به بیان مشکلات و چالش‌های خود در زمینه اجرای پروژه‌های عمرانی در استان پرداختند.

همچنین  مقرر شد که جلسات مشترکی بین سازمان مدیریت و برنامه ریزی و کانون و انجمن‌های صنفی کارفرمایی پیمانکاران و عمرانی استان کردستان به طور مستمر برگزار تا مشکلات و چالش‌های این حوزه به طور مرتب بررسی و حل و فصل شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.