سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقش مهم آذربایجان غربی در تامین امنیت پایدار شمال غرب کشور

استاندار آذربایجان غربی گفت: استان آذربایجان غربی نقش مهمی در دفاع مقدس و تامین امنیت پایدار شمال غرب کشور داشته است.

استاندار آذربایجان‌غربی صبح امروز در بازدید از قرارگاه امام سجاد (ع) و اردوگاه مرکزی راهیان نور شمال غرب کشور با نثار فاتحه ضمن ادای احترام به یادمان شهدای این قرارگاه با اشاره به نقش مردم آذربایجان‌غربی در دفاع از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، افزود: آذربایجان غربی محل شهادت بیش از ۳۶ هزار شهید والامقام است که با نثار خون خود امنیت پایدار را به این منطقه به ارمغان آورده اند.

محمد صادق معتمدیان با بیان اینکه آذربایجان غربی یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است، خاطرنشان کرد: رشد و توسعه امروز آذربایجان غربی، مدیون رشادت‌ها و ایثار شهدا برای تامین امنیت پایدار در منطقه است.

وی به اهمیت تامین زیرساخت‌های لازم جهت تبیین شرایط دوران دفاع مقدس در شمال غرب کشور نیز اشاره کرده و افزود: رویکرد دولت سیزدهم تقویت زیرساخت‌ها در حوزه هایی، چون راهیان نور، یادمان شهدا و باغ موزه‌های دفاع مقدس با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است.

استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به تکمیل یادمان‌های شهدا با حمایت و اعتبارات تخصیصی از سوی رئیس جمهور شهید، اضافه کرد: قرارگاه امام سجاد (ع) که موقعیت فرماندهی سردار رشید اسلام شهید محمود کاوه بوده، بازسازی شده و به زودی به عنوان مرکز راهیان نور در شمال غرب کشور، افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

معتمدیان با تاکید بر ضرورت جهاد تبیین ایثار رزمندگان اسلام و آشنایی نسل جوان با این رشادت ها، افزود: فاز اول قرارگاه امام سجاد (ع) امروز به بهره برداری رسیده و با هم افزایی دولت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فاز‌های بعدی با تکمیل زیرساخت‌ها آماده افتتاح خواهد شد.

استاندار آذربایجان‌غربی امروز به همراه سردار پورجمشیدیان فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (علیه السلام) و سردار رجبی فرمانده سپاه شهدای استان، از زیرساخت‌های قرارگاه امام سجاد (ع) و اردوگاه مرکزی راهیان نور شمال غرب کشور و یادمان شهدای این قرارگاه بازدید کرد.

استاندار آذربایجان‌غربی در این بازدید با حضور در ساختمان موقعیت فرماندهی سردار رشید اسلام شهید محمود کاوه، ضمن بازدید از این محل، با نثار فاتحه به مقام شامخ این شهید سرافراز اسلام، ادای احترام کرد.

همچنین با حضور استاندار آذربایجان‌غربی روند احداث مرحله دوم تکمیل و بازسازی اردوگاه مرکزی راهیان نور شمال‌غرب کشور و میعادگاه شهید کاوه آغاز شد. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.