سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتراف مقام نظامی اسرائیل به آماده نبودن برای مقابله با پهپاد‌های حزب‌الله

سرتیپ ذخیره رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که پدافند هوایی این رژیم آمادگی مقابله با پهپاد‌های حزب‌الله را ندارد.

حنان غفین، سرتیپ ذخیره ارتش اشغالگر تایید کرد که ایران و حزب الله موفق شدند معادلات را به هم بزنند و رژیم صهیونیستی را با انبوهی از پهپاد‌ها هدف قرار دهند و به اهداف خود دست یابند.

براساس گزارش المیادین، غفین که پیش از این به عنوان فرمانده واحد ۸۲۰۰ خدمت می‌کرد، که مسئول ارائه یک دید کامل اطلاعاتی از طریق نظارت، شنود و عکسبرداری است، به کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی گفت که قابلیت‌های تشخیص دفاع هوایی برای مقابله با مقابله با پهپادهای صهیونیستی مجهز نیست و بنابراین هر پهپاد باعث زنگ خطر در تمام شهر‌ک‌های الجلیل می‌شود.

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی پیشتر تایید کرده بود که دفاع هوایی ارتش صهیونیستی توانایی ۱۰۰ درصدی برای مقابله با پهپاد‌های تهاجمی که از فاصله کوتاه و ارتفاع کم توسط حزب الله ارسال می‌شوند را ندارد.

گای وارون، خبرنگار این کانال در شمال، گفت که بسیاری از پهپاد‌هایی که به حریم هوایی نفوذ می‌کنند فیلم می‌گیرند و اطلاعات را بدون هیچ مانعی از سوی نهاد‌های امنیتی حزب‌الله جمع آوری می‌کنند. 

خبرنگار این شبکه صهیونیستی در مورد توانایی‌ها و تاکتیک‌های حزب الله در حملات هوایی به نقل از اعضای ذخیره که هفت ماه است در شمال کار می‌کنند، می‌گویند که بسیاری از پهپاد‌های کوچک از بالای سر آنها عبور می‌کنند سپس پهپادهای بزرگ حامل مواد منفجره را می‌بینند.

مترجم: مینا عظیمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.