سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احتمال شکسته شدن رکورد مصرف برق کرمانشاه طی امروز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه درباره احتمال شکسته شدن رکورد مصرف برق کرمانشاه طی امروز (۲۳ تیر) هشدار داد و از مشترکین خواست همراهی بیشتری در این خصوص داشته باشند.

محمد مرادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با اشاره به گرمای هوا و افزایش مصرف برق در سطح استان، گفت : اگرچه این گرما از دو روز قبل آغاز شده، اما با توجه به تعطیلی ادارات و دستگاه‌ها در این دو روز (۲۱ و ۲۲ تیر) رکورد مصرف جدیدی نداشتیم.

وی ادامه داد: این احتمال وجود دارد که امروز (۲۳ تیر) به دلیل تداوم گرما و فعال بودن ادارات، شاهد ثبت رکورد جدیدی در مصرف برق استان باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از رکوردشکنی مصرف برق کرمانشاه در شنبه گذشته (۱۷ تیر) نیز یاد کرد که به میزان ۸۷۰ مگاوات در ساعت ۲۱ رخ داد و افزود: این احتمال وجود دارد که در صورت عدم همراهی مشترکین، امروز مصرف بالاتری را در استان شاهد باشیم.

مرادی پیک مصرف برق در استان کرمانشاه را ساعت ۱۳ تا ۱۸ و ۲۰ تا ۲۳ اعلام کرد و یادآور شد: برخلاف کشور که معمولا پیک مصرف برق ظهر‌ها رخ می‌دهد، در کرمانشاه عمده پیک مصرف برق را طی ساعاتی از شب داریم.

وی همراهی مشترکین برای گذر از این شرایط را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: چنانچه مشترکین خصوصا در بخش خانگی همراهی داشته باشند، این پیک گرما و مصرف برق را نیز بدون مشکل و با پایداری شبکه پشت سر می‌گذاریم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با بیان اینکه بر خلاف سایر استان‌های صنعتی کشور در استان کرمانشاه عمده مصرف برق مربوط به بخش خانگی است، اظهار کرد: ۸۰ درصد ۸۴۰ هزار مشترک برقی که در استان داریم، مشترکین خانگی هستند و از این رو، صرفه‌جویی در این بخش می‌تواند بسیار اثرگذار باشد.

مرادی از مشترکین خواست استفاده از وسایل پُرمصرف در ساعات پیک مصرف را محدود کنند، از دور تند کولر‌های آبی استفاده نکنند و دمای تجهیزات سرمایشی را متناسب با دمای آسایش ۲۴ تا ۲۵ درجه سانتی‌گراد تنظیم کنند .

برچسب ها: اداره برق ، برق رسانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.