سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمامی کالاهای انبارهای اموال تملیکی ساماندهی شدند

رئیس سازمان اموال تملیکی کشور گفت: سامانه یکپارچه اموال تملیکی در راستای ساماندهی تمامی کالاهای کشف شده امروز رونمایی شد.

عبدالمجید اجتهادی رئیس سازمان اموال تملیکی با بیان اینکه سامانه یکپارچه اموال تملیکی امروز آغاز به کار کرد گفت: سامانه جامع یکپارچه از طریق کاشف فعالیت خود را شروع می‌کند و با ورود اموال متروکه فعالیت خود را ادامه می‌دهد و تا زمان تعیین تکلیف چگونگی روند ورود کالا ادامه خواهد داشت‌.

وی ادامه داد: کاشف فعالیت خود را با دریافت کد یکتا شروع می‌کند ولی چون این اقدام  برای عمده کاشفان ایجاد نشده مستقیم به اموال تملیکی صورت جلسه ارائه می‌دهد و از سامانه یکپارچه شناسه کالا دریافت می‌کنند.

 اجتهادی بیان کرد: با سازمان تعزیرات و سازمان حمایت از مصرف کنندگان  ارتباط برقرار شده و حکم فرآیند تعیین تکلیف می‌شود.

معاون وزیر اقتصاد و دارایی اظهار کرد:  قبض الکترونیکی برای این کالاها صادر شده  است و برای شناسه کالاهای که نصب شده  اطلاعات کالا در سامانه جامع تجارت و سامانه جامع انبارها وسازمان تعزیرات حکومتی  وارد شده و  بحث مجوزها و فروش کالا  به صورت کامل در این سامانه انجام می‌شود.

او بیان کرد:این سامانه یکی از پیچیده ترین سامانه ها در حوزه مبارزه با قاچاق کالا است که نقش موثری در ساماندهی کالاها دارد.

خبرنگار: محبوبه کباری 

برچسب ها: اموال تملیکی ، کالا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.