سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزش باد نسبتا شدید تا پایان هفته در زنجان ادامه می‌یابد

کارشناس پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: وزش باد نسبتا شدید تا پایان هفته جاری به خصوص در بعدازظهرها در زنجان ادامه می‌یابد.

مرتضی قدیمی کارشناس پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: بر اساس آخرین نقشه های هواشناسی هفته پیش رو شرایط جوی نسبتا پایداری در استان حاکم خواهد بود و برای اغلب مناطق استان، آسمان صاف پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه طی این مدت احتمال افزایش ابرها در ساعات بعدازظهر در برخی مناطق استان وجود دارد، اظهار داشت: به لحاظ دمایی نیز انتظار نوسانات قابل توجهی نیست اما روزهای یکشنبه و دوشنبه دمای هوا در اغلب نواحی استان به طور نسبی تا سه درجه کاهش می یابد.

قدیمی یادآور شد: طی شبانه روز گذشته سجاس با ۱۴ درجه و حلب با ۴۰ درجه سانتیگراد به ترتیب خنکترین و گرمترین مناطق استان گزارش شدند.

وی دمای فعلی شهر زنجان را ۲۵ درجه سانتیگراد بیان کرد و ادامه داد: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه افزایش یافته است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۱۶ و ۳۵ درجه، ابهر ۱۶ و ۳۴ درجه،‌ خرمدره ۱۸ و ۳۴ درجه، آب‌بر ۲۲ و ۳۶ درجه، قیدار ۲۰ و ۳۲ درجه، سلطانیه ۱۴ و ۳۳ درجه و ماهنشان ۲۱ و ۳۸ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

برچسب ها: وزش باد ، هواشناسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.