سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آنر به «طراحی باریک‌تر» گلکسی زد فولد ۶ طعنه سنگین و معناداری زد

آنر با بیان اینکه باریک‌ترین گوشی تاشدنی دنیا را دارد، طراحی گلکسی زد فولد ۶ را به تمسخر گرفت.

سامسونگ در رویداد گلکسی آنپکد پاریس گلکسی زد فولد ۶ را به‌عنوان باریک‌ترین گوشی تاشدنی خود معرفی کرد. آنر اکنون به طراحی باریک‌تر زد فولد ۶ واکنش نشان داده و طعنه‌ی سنگین و معناداری به آن زده است.

آنر با انتشار پست جدیدی در شبکه‌ی اجتماعی ایکس، بیان کرد که گوشی سامسونگ مدل گلکسی زد فولد ۶ طراحی باریک‌تری دارد، اما باریک‌ترین گوشی تاشدنی جهان نیست. تاشدنی جدید کره‌ای‌ها نسبت‌به سال گذشته از لحاظ طراحی پیشرفت داشته و ضخامت آن در حالت‌های باز و بسته به‌ترتیب به ۵٫۶ و ۱۲٫۱ میلی‌متر رسیده است.

چینی‌ها برای نشان دادن برتری خود تصویر آنر مجیک V۲ را در کنار بهترین گوشی تاشدنی سامسونگ قرار داده‌اند تا طراحی باریک‌تر آن را به رخ بکشند. آنر مجیک وی ۲ با اینکه سال گذشته معرفی شده، اما از گلکسی زد فولد ۶ سبک‌تر، باریک‌تر و خوش‌دست‌تر است.

گوشی آنر به‌ترتیب در حالت‌های باز و بسته ۴٫۷ و ۹٫۹ میلی‌متر ضخامت دارد و لقب باریک‌ترین گوشی تاشدنی جهان با فرم‌فکتور کتابی را به‌خود اختصاص داده است. از طرفی، آنر مجیک V۳ با طراحی باریک‌تر از نسل گذشته به‌زودی معرفی خواهد شد.

آنر مجیک V۲ از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند و گواهی IP معتبری ندارد، اما گفته می‌شود که آنر مجیک V۳ از شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد و گواهی IPX۸ خواهد داشت. این یعنی مقاومت در برابر نفوذ آب به‌طور چشمگیری افزایش پیدا می‌کند، ولی همچنان خبری از مقاومت در برابر گردوغبار نخواهد بود.

گلکسی زد فولد ۶ باتری ۴٬۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد، اما آنر مجیک V۲ باوجود طراحی باریک‌تر خود باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد. ظرفیت باتری آنر مجیک V۳ می‌تواند به ۵٬۲۰۰ میلی آمپرساعت افزایش پیدا کند. قیمت گوشی مورد انتظار آنر هنوز مشخص نیست.

درحال حاضر رقبای چینی سامسونگ در مواردی نظیر دوربین و صفحه‌نمایش خارجی کارآمدتر ظاهر می‌شوند؛ اما سامسونگ در عرضه‌ی جهانی گوشی‌های تاشدنی خود بهتر از آنها عمل می‌کند.

منبع: زومیت

برچسب ها: آنر ، گلکسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.