سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاد مدرسه علمیه خواهران نمین:

تداوم نسل انقلابی با تربیت زنان محجبه امکان‌پذیر است

استاد مدرسه علمیه خواهران شهرستان نمین گفت: تحقق تداوم نسل پاک و انقلابی تنها با تربیت زنان محجبه با ایمان امکان‌پذیر است.

معصومه کریمی صبح جمعه در آئین گرامیداشت سالروز عفاف و حجاب که در سالن ورزشی عفاف بسیج شهرستان نمین برگزار شد، با تاکید بر اهمیت عفاف و حجاب و تأثیر آن بر تحکیم بنیان خانواده، اظهار کرد: به طور قطع استحکام کانون گرم خانواده‌ها به میزان رعایت عفت و حجاب زنان بستگی دارد. 

او خاطرنشان کرد: ضعف ایمان و اعتقادات سبب وادادگی در مقابل تبلیغات و هجمه‌های دشمنان می‌شود و غرب‌زدگی و تبعیت از فرهنگ‌های منحط و غلط بیگانه زمینه‌ساز انحراف و فروپاشی کانون خانواده است.

استاد مدرسه علمیه فاطمه‌الزهرا (س) نمین بیان کرد: تبیین صحیح فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه سبب پالایش اعتقادات و تقویت باور‌های دینی می‌شود و این عملکرد مقدمات پیدایش محیط امن سالم برای زندگی اجتماعی را فراهم می‌کند.

 کریمی با اشاره به هویت اصیل انسانی مطابق با موازین اسلامی، حیا و عفت را امری مهم و ضروری برای تکریم حقوق و جایگاه بشری دانست و تصریح کرد: اگر از فریضه امر به معروف و فضائل اخلاقی غافل شویم به‌طور حتم بساط عفت و غیرت از جامعه برچیده خواهد شد.

این کارشناس مذهبی اظهار کرد: عفاف و حجاب رابطه دوسویه دارند و سیرت پاک سازنده ظاهری آراسته به هیبت و سیمای مسلمانی است.

کریمی با بیان اینکه تنها باطن و قلبی پاک ملاک حیا و عفت نمی‌باشد، افزود: بی‌شک تحقق تداوم نسل پاک و انقلابی تنها با تربیت زنان محجبه با ایمان امکان‌پذیر خواهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.