سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غرق شدن ماهیگیر و کودک دو ساله

ماهیگیر شاهین دژی در زرینه رود و کودک ۲ ساله‌ در رودخانه پردانان پیرانشهر غرق شدند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان شاهین دژ گفت: ماهیگیر ۳۶ ساله اهل این شهرستان در زرینه رود به علت غرق شدگی جان خود را از دست داد.

علی حبیبی اظهار کرد: همزمان با دریافت گزارش مردمی مبنی بر مفقود شدن یکی از شهروندان به هنگام ماهیگیری در زرینه رود عملیات جست و جو از چهارشنبه شب در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: تیم پنج نفره امدادگران این جمعیت با تداوم عملیات جست و جو در این رودخانه پس از ۱۰ ساعت موفق به شناسایی جنازه شده و آن را از آب بیرون کشیدند.

رییس جمعیت هلال احمر شاهین دژ گفت: طبق گزارش خانواده غرق شده، این ماهیگیر از روز گذشته برای صید ماهی به رودخانه زرینه رود رفته بود.

کودک ۲ ساله‌ای در رودخانه پردانان پیرانشهرغرق شد

مسوول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر گفت: کودک ۲ ساله در رودخانه پردانان پیرانشهر، غرق شد و  جان خود را از دست داد.

لقمان بازیان اظهار کرد: با اعلام گزارش مبنی بر غرق شدگی کودکی ۲ ساله  اورژانس وارد عمل شد و کارشناسان اورژانس بلافاصله پس از دست یابی به مصدوم عملیات احیا را آغاز کردند.

وی افزود: برغم تلاش کارشناسان و انجام عملیات احیا قلبی ــ ریوی کودک ۲ ساله با هویت شیروان معلوم جان خود را ازدست داد.

رودخانه پردانان پیرانشهر یکی از مناطق تفریحی بوده که روز‌های تعطیل در فصل گرما پذیرای تعداد زیادی مسافران و گردشگران منطقه است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.