سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تأکید فرماندار یزد بر همکاری دستگاه‌ها برای تحقق نهضت ملی مسکن

فرماندار یزد بر اهمیت همکاری دستگاه‌ها برای تحقق نهضت ملی مسکن در استان تأکید کرد.

سیدمحمدرضا مدرسی فرماندار یزد در حاشیه برگزاری نهمین جلسه شورای مسکن از مردم برای حضور حماسی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در مرحله اول و دوم، قدردانی و بر اهمیت همکاری دستگاه‌ها برای تحقق نهضت ملی مسکن تأکید کرد.

وی با اشاره به فضاسازی‌های دشمن برای ایجاد یأس و ناامیدی و جلوگیری از حضور مردم پای صندوق‌های رأی، تصریح کرد: مردم عزیز ایران با تعلق خاطری که به کشور و نظام جمهوری اسلامی دارند، رئیس جمهور خود را انتخاب کردند.

فرماندار یزد از تمامی عوامل برگزاری انتخابات، اعم از هیات نظارت شورای نگهبان، هیات اجرایی، ستاد انتخابات شهرستان، هیات بازرسی، مدیران ادارات، ستاد‌های نامزد‌ها و اصحاب رسانه که در ایجاد فضای انتخاباتی سالم همکاری داشتند، تشکر و قدردانی کرد. همچنین انتخاب دکتر پزشکیان بعنوان رئیس جمهور منتخب مردم را تبریک گفت.

در ادامه فرماندار یزد به اهمیت فرصت خدمتگزاری که خداوند برای برخی از بندگانش فراهم کرده اشاره کرد و گفت: همه مسئولان باید تلاش کنند تا گره از کار مردم باز کنند 
مدرسی از همه دستگاه‌ها و ادارات خواست که با حداکثر توان تعهدات خود برای تکمیل پروژه‌های مسکن را انجام دهند.

وی تاکید کرد که مدیران نظام جمهوری اسلامی باید تمام توان خود را برای خدمت به مردم و اعتلای کشور بکار گیرند و در مسیر خدمتگزاری از هیچ کوششی فروگذار نکنند.

 سیدمحمدرضا مدرسی با آرزوی سلامتی و توفیق برای همه مسئولان، بر همکاری همه‌جانبه و هم‌افزایی برای تحقق اهداف تأکید کرد و خواستار تلاش بیشتر برای خدمت به مردم شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.