سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیروی پدافند‌هوایی بر آسمان منطقه اشراف کامل دارد

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: توان تلاشگران نیروی پدافندهوایی دشمنان و متجاوزان را دچار تردید و ابهام کرده است.

امیرسرتیپ محمد یوسفی خوش قلب شامگاه چهارشنبه در آیین یادواره شهدای گروه پدافند هوایی آبدانان اظهار کرد: نیروی مقتدر پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان خادمان مخلص مردم و تحت امر مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا و با تکیه بر تجارب و داشته های دوران هشت ساله دفاع مقدس باتمام توان و نهایت آمادگی دفاعی، شبانه روز حرکت دشمنان را زیر نظر داشته و از آسمان جمهوری اسلامی پاسداری می‌کند.

وی از آمادگی ۱۰۰ درصدی سه هزار و ۸۰۰ سامانه پدافند هوایی درسطح کشور خبر داد و اضافه کرد: نیروی پدافند هوایی در زمینه تولید، تقویت ، ارتقاء و بکارگیری سامانه های موشکی و پهپادی با برد بلند و متوسط و مجهز به نرم افزارهای پیشرفته از همه رقیبان پیشی گرفته و در جایگاه برتر نظامی منطقه قرار دارد.

وی توسعه، تقویت و فنآوری را مهم ترین اولویت نیروی پدافند هوایی عنوان کرد و افزود: براساس آموزه های الهی مقام معظم رهبری و تلاش و اقدامات جهادی کارشناسان این نیرو، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در زمینه های پیشگیری، خودکفایی و تولید تجهیزات نظامی و امنیتی همچنین تربیت نیروهای متخصص و متعهد عملیاتی سیرصعودی داشته و در منطقه دارای دست برتر است.

امیر یوسفی خوش قلب با تکریم ۴۸ هزار شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: حریم هوایی و کرانه های آسمان جمهوری اسلامی ایران برای دوستان و همراهان و همسایگان دارای امنیت و آرامش کامل و برای دشمنان و بدخواهان ملت بزرگ ایران ناامن و بسیار خطرناک و پشیمان کننده است.

معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هواییشهدا را میراث داران و صاحبان اصلی انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: شهدای گرانقدر در اوج شور و شهامت و نهایت گمنامی و تاسی عملی از امام راحل از شرف و منزلت، ایمان و تمامیت کشور خویش پاسداری کردند.

وی با تبیین نقش ارزنده شهدا درحراست از مرزهای جغرافیایی و ارزشی جامعه و رسوایی منافقان و معاندان یادآور شد: خانواده های معظم شهدا و جانبازان زیباترین ثمره وجود خود را برای حفظ عزت و امنیت کشور تقدیم خدای سبحان کردند و با صبوری و برد باری عمر وزندگی خود را نیز در رنج و فراق عزیزانشان سپری ودرد درونی و فشار روحی انان با هیچ چیزی در دنیا قابل مقایسه نیست.

امیر یوسفی خوش قلب وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی را غنیمتی ماندگار و نعمتی الهی توصیف کرد و گفت: هدایت‌های داهیانه این عزیز خدا در کنار حمایت‌های مردمی و توان رزمی نیروهای مسلح ، جمهوری اسلامی ایران را در عرصه عالم به یک نقطه نورانی سرشار از امنیت و اقتدار تبدیل کرده است.

برچسب ها: پدافند هوایی ، ارتش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.