سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت شفاف سازی مسائل برای مردم به طور کارشناسی

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: باید برای مردم برخی امور به طور کارشناسی شفاف شود تا مشکلی در افکار عمومی پیش نیاید.

آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در دیدار مدیران تأمین اجتماعی استان به مناسب هفته تأمین اجتماعی گفت: برخی مسائل در چارچوب قانون و مربوط به افکار عمومی است لذا باید مردم به گونه‌ای در جریان حقیقت قرار گرفته و مسائل به طور کارشناسی شفاف سازی شود.

او  افزود: برخی مسائلی در چارچوب قانون، برخی کارشناسی و بخشی هم مربوط به افکار عمومی بوده و شایسته است مردم طوری در جریان حقیقت قرار بگیرند که اگر کسانی مطلب را به طور غیر کارشناسی و یا به طور احساسی بیان کرده‌اند، تعدیل شده و مشکلی پیش نیاید.

آیت الله عبادی با اشاره به تأکید آیت الله العظمی فاضل لنکرانی (قدس سره) مرجع تقلید در خصوص حل مسائل مردم تصریح کرد: مسئله خدمت به مردم و حل مشکلات آنها بالاترین مسئله است و باید در اولویت قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اهداف انسانی ورای مسائل شغلی است عنوان کرد: برای اینکه خداوند به شما شغل داده و هم اینکه شغل شما خدمتگزاری به مردم به صورت مستقیم است باید قدردان و شاکر باشید.

او بیان کرد: یکی از نیاز‌های اصلی انسان در جهت جسمانی است که باید تأمین شود، گرچه اصل آن نیاز‌های انسانی است که جنبه روحی و معنوی دارد، اما انسان وقتی می‌تواند به نیاز‌های معنوی خودش برسد که از انجام نیاز‌های جسمانی فارغ شده باشد.

آیت الله عبادی گفت: اینکه ما بتوانیم مشکلات مردم را حل کنیم که در این جهت تأمین باشند و فکرشان آزاد باشد، وانگهی در بُعد اندیشه که حقیقت انسان است می‌توانند در راه مستقیم از جهت انسانی و اسلامی خود را به هدف برسانند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.