سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریک سازمان بسیج اساتید کشور به دکتر پزشکیان

سازمان بسیج اساتید کشور در بیانیه‌ای از حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم قدردانی کرد و به رئیس‌جمهور منتخب تبریک گفت.

سازمان بسیج اساتید کشور در بیانیه‌ای از حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم قدردانی کرد و به دکتر مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب تبریک گفت.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

حمد و سپاس خدای منان را که یک بار دیگر به ملت ایران توفیق داد تا با حضور ۵۵ میلیونی خویش در دو مرحله انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری از این آزمون مهم و بزرگ سربلند و سرافراز بیرون آمده و با لبیک به ندای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، جمهوریت و اسلامیت نظام اسلامی را تثبیت و تقویت کنند. 

مردم داغدار و مصیبت دیده ایران اسلامی ظرف مدت کوتاهی برای انتخاب جایگزین سیدالشهدای خدمت آیت الله رئیسی پای به میدان انتخابات نهادند و با حضور پرشور و گرم خود منشاء دستاورد‌های بزرگی برای نظام اسلامی گردیدند که از جمله آنها می‌توان به نمایش اقتدار و ثبات نظام اسلامی، عدم بروز هر گونه اخلال و اختلال در مدیریت کشور در شرایط فقدان رئیس قوه اجرایی به برکت نظام ولایی، آمادگی و توان بالای مدیریتی کشور در برگزاری انتخاباتی امن، سالم، رقابتی و مشارکتی، شکستن خط تحریم و وارونه سازی روند کاهش مشارکت، اثبات جایگاه مردم در نظام مردم سالاری دینی و پای بندی نظام به ملاک بودن رای ملت اشاره کرد.

سازمان بسیج اساتید موفقیت رئیس‌جمهور منتخب «جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان» را تبریک گفته و برای دولت چهاردهم جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام اسلامی و حل مشکلات کشور و مردم آرزوی توفیق دارد و در همین رابطه آمادگی خویش را با پشتوانه شبکه گسترده و فراگیر اساتید بسیجی سراسر کشور در زمینه‌های زیر اعلام می‌دارد:

الف) کمک به کارآمدی و تعالی نظام حکمرانی و پیشبرد اهداف و برنامه‌های دولت چهاردهم خاصه در حوزه علمی و پژوهشی با استفاده از ظرفیت عظیم علمی و تخصصی جامعه دانشگاهی کشور بویژه اساتید بسیجی.

ب) احصاء نظام مسائل و چالش‌های ملی، فراملی و محلی و ارائه راه‌حل عملی با پشتوانه ده‌ها اندیشکده تخصصی و گروه‌های حل المسائلی که در دانشگاه‌های مختلف کشور ظرفیت بالفعلی را ایجاد نموده‌اند.

ج) کمک به احیای ظرفیت‌های عظیم و بی‌شمار کشور در زمینه‌های مختلف بویژه در حوزه منابع سرشار انسانی و استعداد‌های درخشان جوانان ایرانی که علی‌رغم تاکیدات مکرر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی همچنان بخش عظیمی از آن بکر و دست نخورده بر زمین مانده است. 

در خاتمه ابراز امیدواری می‌گردد دولت چهاردهم بتواند با روحیه جهادی، رویکرد مردمی و محرومیت زدایی، ایمان، اخلاق و خستگی ناپذیری نسبت به حل مسائل اساسی کشور و مشکلات مردم، تحکیم ارزش‌های انقلابی، افزایش سرمایه اجتماعی و انسجام ملی گام بلندی برداشته و آرمان شهدای والا مقام از رجایی تا بهشتی، چمران تا رئیسی بویژه امام راحل و عظیم الشان (ره) را محقق سازد. ان‌شاءالله

سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.