سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۸ درصدی مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد

مدیر عامل شرکت توزیع برق از افزایش ۸ درصدی مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: با گرم شدن هوا مصرف برق ۴۰ مگاوات افزایش داشته و مصرف برق در استان به ۵۵۰ مگاوات رسید.

روستایی با بیان اینکه اگر مشترکان ۱۰ درصد در مصرف برق صرفه جویی کنند می توانیم برق یک شهرستان مثل چرام یا لنده را تامین کنیم.،  گفت: ۷۰ درصد مصرف برق استان خانگی است.

وی اضافه کرد: با استفاده از دور کند کولر های ابی و تنظیم دمای کولرهای گازی به روی ۲۴ و ۲۵ درجه و عدم استفاده از لوازم خانگی پرمصرف در ساعات پیک مصرف برق خود را مدیریت کنند.

مدیرعامل شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد با اشاره ای هم به طرح تشویقی با انرژی داشت و گفت: مشترکان با ۱۵ درصد صرفه جویی در مصرف برق می توانند از جوایز ارزنده این پویش استفاده کنند.

روستایی همچنین از الگوی کاهش مصرف در سال جاری نیز خبر داد: کسانی که مصرف خود را کاهش دهند، در قبوض آن‌ها تخفیف صادر خواهد شد و حتی ممکن است قبوض آن‌ها رایگان شود.

وی ادامه داد: برنامه دیگری که برای سال جاری در نظر گرفته شد، پویش با انرژی است به این معنا که افرادی که در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنند، در قرعه‌کشی‌ها شرکت داده می‌شوند و جوایز متعددی دریافت می‌کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.