سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشست مسئولان برای تعیین تکلیف پروژه کتابخانه شهر ارسنجان برگزار شد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس با بیان اینکه پروژه کتابخانه ارسنجان بیش از ۱۵ سال پیش در این شهرستان کلنگ‌زنی شده است، گفت: گره پروژه کتابخانه عمومی شهر ارسنجان باید با همت شهرداری شورا و مسئولان این شهر باز شود.

نشست بررسی پروژه کتابخانه شهر ارسنجان با حضور محمد حسین فیروزی، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی فارس؛ حمیدرضا قانعی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد فارس؛ کاووس رضایی، فرماندار ارسنجان، سجاد رحیمی، شهردار ارسنجان و جمعی از کارشناسان اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی فارس برگزار شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس در این جلسه با اشاره به فعالیت کتابخانه ملامحمد شفیع ارسنجانی گفت: در شهر ارسنجان، کتابخانه عمومی ملامحمد شفیع با متراژ ۱۲۰۰ متر در حال فعالیت است و استقبال خوبی از این کتابخانه صورت می‌گیرد. 

محمدحسین فیروزی همچنین به پروژه کتابخانه ارسنجان اشاره کرد و افزود: این پروژه در زمینی به مساحت ۹۵۰ و با زیربنای ۶۰۰ متر مربع بیش از ۱۵ سال پیش کلنگ‌زنی شده در مرحله فوندانسیون باقی مانده است. با توجه به اعتبارات موجود برای این پروژه تعیین تکلیف کتابخانه به نفع شهرستان و مردم شهر ارسنجان خواهد بود. 

او بیان کرد: نظر دو دستگاه اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بر این است که گره پروژه کتابخانه عمومی شهر ارسنجان باید با همت شهرداری شورا و مسئولان این شهر باز شود تا هرچه سریع‌تر ساخت کتابخانه استاندارد که در شأن مردم کتاب دوست ارسنجان باشد، آغاز شود.

فرماندار شهرستان ارسنجان نیز در این نشست بر پیگیری روند ساخت پروژه کتابخانه عمومی شهر ارسنجان تأکید کرد و گفت: ۵۰ میلیارد ریال از اعتبارات دولتی برای این کتابخانه تخصیص داده شده است، گفت: شهرداری و شورای شهر باید هرچه سریعتر کار‌های واگذاری زمین این پروژه را انجام دهند تا شروع مجدد این پروژه در اسرع وقت صورت گیرد.

کاووس رضایی تصریح کرد: ساخت پروژه کتابخانه عمومی شهر ارسنجان ضرورت و مورد نیاز مردم است و لازم است که با همکاری مسئولان شهرستان تعیین تکلیف شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.