سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقویت تجهیزات امدادی اطفاء حریق در مناطق مستعد بحران شیراز

معاون هماهنگی امور فنی و فرمانداری شیراز از تلاش برای تقویت تجهیزات امدادی در مناطق مستعد بحران در این شهرستان خبر داد.

سومین جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان شیراز به ریاست معاون هماهنگی امور فنی و عمرانی فرمانداری شیراز با حضور مدیران دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در محل فرمانداری شیراز تشکیل شد.

در حاشیه این جلسه معاون فرماندار شیراز بار دیگر با تاکید بر آموزش همگانی و مستمر به منظور حفظ آمادگی در مواقع بحران گفت: جلسات آموزشی با همکاری بخشداران و دهیاران در مناطق آسیب‌پذیر برگزار شده است و این کار باید به صورت مستمر ادامه یابد.

سیدابوذر حسینی تصریح کرد: تقویت تجهیزات امدادی خصوصاً تجهیزات اطفاء حریق در مناطق مستعد بحران در دستور کار است.

او از صدا و سیمای مرکز فارس درخواست همکاری و پخش برنامه‌های آموزشی با ارگان‌های امدادی از جمله اورژانس آتش‌نشانی و هلال احمر برای آموزش همگانی و عمومی امداد و نجات و اطفاع حریق و کمک‌های اولیه کرد و افزود: صدا و سیما با همکاری ارگان‌های امدادی به تهیه و پخش مستمر برنامه‌های آموزشی در جهت ارتقاء توانمندی‌های عمومی جامعه در مواقع بحران بپردازد.

معاون هماهنگی امور فنی و عمرانی فرمانداری شیراز ادامه داد: این آموزش‌ها می‌تواند در مواقع بحران باعث کاهش آسیب‌ها و خطرات شده و آسیب‌پذیری مردم را کم کند.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: آموزش کمک‌های اولیه، امداد و نجات و مقابله با آتش‌سوزی برای تمام اقشار جامعه موجب کاهش آسیب‌ها و همچنین کاهش زمان امدادرسانی در مواقع بحران خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.