سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد مدارس سعادت یزد در ناحیه دو یزد

معاون امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی یزد، از موافقت اصولی با توسعه مدارس سعادت دخترانه و پسرانه سعادت خبر داد.

 سید علی المدرسی معاون امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس دانشکده تعلیم و تربیت اسلامی یزد به منظور ارائه گزارش سالیانه مدارس سعادت یزد با دکتر رحیمی‌نژاد مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد دیدار و گفتگو کرد.

دکتر المدرسی در این دیدار که مدیران حقوقی مدارس سما استان یزد و مدیران مدارس سعادت نیز حضوریافتند؛ ابعاد کیفی مدارس سعادت یزد مبتنی بر شمسه رشد در گروه سنی مقطع راهنمایی برای دختران و پسران و فرآیند‌های تربیتی طی شده در کنار توجه به اصول آموزشی و تعالی بخشی علمی دانش آموزان در سال گذشته را بیان کرد.

وی، توجه به مدارس سعادت یزد را خواستار شد و افزود: برنامه‌های پیش روی این مدارس مبتنی بر استخراج عوامل مؤثر بر تعلیم و تربیت بر اساس شمسه رشد دانشکده تعلیم و تربیت دانشگاه آزاد اسلامی یزد خواهد بود. 

معاون امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی یزد، تأکید کرد: شمسه رشد با محوریت اساتید متخصص در حوزه تربیتی در سال‌های گذشته تهیه شد و اکنون قابل استفاده برای حوزه‌های مختلف آموزشی و پرورشی در این دانشگاه است و نقش بسیار جدی و بی‌بدیلی را در اداره امور عرصه‌های تربیتی در مدارس سعادت یزد در سال گذشته داشته است.

المدرسی، ادامه داد: فرایند‌های تعلیم و تربیت بر مبنای شمسه رشد ساماندهی، جهت گیری و بهبود بخشی می‌شود و استقبال خانواده‌ها از این مهم بسیار ارزشمند و مورد توجه و تاکید قرار گرفته است.

وی، با تأکید بر اهداف کیفی و تعالی بخشی آموزشی و پرورشی دانش آموزان، اظهار داشت: مقطع راهنمایی مهم‌ترین مقطع در رابطه با هویت بخشی تربیتی نوجوان و اثربخش‌ترین مقطع در دختران و پسران نوجوان است.

معاون امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی یزد، ادامه داد: اهداف و برنامه‌های مدارس سعادت یزد با استقبال مدیر کل آموزش و پرورش مواجه شد و وی گمشده تعلیم و تربیتی را در مجموعه سعادت دانست.

دکتر المدرسی یکی از مصوبات ازین نشست را توسعه مدارس دخترانه و پسرانه سعادت یزد علاوه بر ناحیه یک، در ناحیه دو بیان کرد و افزود: از سوی مدیر کل اموزش و پرورش توجه به شاخص‌های کیفی و تعالی بخشی آموزشی و تحصیلی دانش آموزان در این مدارس خواسته شد.

وی، اظهار امیدواری کرد: با همراهی و همدلی و همکاری همه دست اندرکاران، این بنای ارزشمند که با طراحی دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و جدیت مسئولین مرتبط در سازمان سما به ثمر نشسته است توفیقات بیشتری برای ایران اسلامی به ارمغان بیاورد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.