سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدارس سعادت یزد حلقه مفقوده تعلیم و تربیت

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد، از مدارس معارفی سعادت دخترانه و پسرانه سمای یزد به عنوان حلقه مفقوده حوزه تعلیم و تربیت یاد کرد.

محمدکاظم رحیمی نژاد مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد در نشستی با سید علی المدرسی معاون امور مدارس سمای استان یزد به منظور بررسی اهداف و برنامه‌های مدارس معارفی سعادت دخترانه و پسرانه یزد، با اشاره به وجود مشکلات نسل امروز اظهار داشت: مدارس معارف اسلامی سعادت یزد به عنوان حلقه مفقوده آموزش و پرورش یزد به شمار می‌رود و هرچه برای رسیدن به این اهداف تلاش کنیم کم است.

وی، با تقدیر از مؤسسان مدارس سعادت یزد، تصریح کرد: ما باید دانش آموزان را با فرهنگ و ارزش‌های جامعه و زیست واقعی و اجتماعی آشنا کنیم.

مدیر کل آموزش وپرورش استان یزد، استقبال خانواده‌های یزدی از ثبت نام فرزندانشان در مدارس سعادت را یکی از نقاط قوت توسعه این مدارس عنوان کرد و گفت: تأمین نیروی انسانی این مدارس یکی از مطالبات به‌حق این مدارس است که در حد وسع و توانمان مشارکت می‌کنیم.

رحیمی نژاد، تأکید کرد: برنامه‌های درسی مدارس سعادت براساس محتوا و چارچوب‌های درسی آموزش و پرورش باشد و در کنار آن برنامه‌های فوق برنامه و ساعت اضافه براساس اهداف مدارس سعادت دنبال شود.

وی، باردیگر، وجود مدارس سعادت در کنار دیگر مدارس را گمشده آموزش و پرورش در حوزه تعلیم و تربیت خواند و بهره مندی از افراد توانمند در این زمینه را خواستار شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.