سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار سلامی:

جمهوری اسلامی ایران پناهگاه همه مسلمانان است

فرمانده کل سپاه گفت: ما اجازه نمی‌دهیم دشمنان در سرنوشت اسلام و مسلمانان خدشه‌ای وارد کنند.

سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در اولین یادواره شهدای قرارگاه رمضان اظهار کرد: زیباترین و مستحکم‌ترین برادری‌ها در لحظه‌های سخت شکل می‌گیرد. وقتی که اقوام و قبایل در یک سنگر برای آرزو‌های بزرگ مقابل دشمنان می‌ایستند تا از هویت خود دفاع کنند. 

فرمانده کل سپاه افزود: قرارگاه رمضان از استثنایی‌ترین قرارگاه‌های ما بود. چهره‌های درخشانی را در میان شهدای این قرارگاه می‌بینید، مانند سردار دقایقی و یا سردار شهید تقوی که در سال‌های گذشته در دفاع از حرم شهید شدند.

وی افزود: ده‌ها سال است جهان اسلام میدان تاخت و تاز غربی‌ها است. در این ۴۵ سال دشمنان در جهان اسلام خیمه زدند تا ثروت‌ها و غنای فرهنگی مسلمانان را از بین ببرند.

سردار اسلامی گفت: آن‌ها می‌خواهند منابع خدادادی جهان اسلام را نابود کنند تا مسلمانان محتاج باشند. در فلسطین غوغای قدرت‌های شیطانی را می‌بینیم که چه بر سر این سرزمین آوردند.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران پناهگاه همه مسلمانان است، تاکید کرد: ما اجازه نمی‌دهیم دشمنان در سرنوشت اسلام و مسلمانان خدشه‌ای وارد کنند. وعده صادق جلوه‌ای بود که اگر شرایط اقتضا کند ما دوباره عمل می‌کنیم. 

فرمانده کل سپاه بیان کرد: بدون وحدت و اندیشیدن به آرزو‌های مشترک نمی‌توانیم به اهداف خود برسیم. هر کجا با هم بودیم شکست ناپذیر بودیم، فارس و عرب در کنار هم موفقیت را عملی می‌کنند.

سردار سلامی گفت: امروز صهیونیست‌ها از عراق، یمن، لبنان و فلسطین زیر آتش هستند. از ما هم زمان وعده صادق زیر آتش بودند. این زیباترین نماد همراهی جهان اسلام است. ما باید بایستیم و نباید تسلیم شود. 

برچسب ها: سپاه ، قرارگاه رمضان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۲
چین ناتو را مسئول تنش‌های منطقه‌ای دانست
۱۳:۱۸ ۲۰ تير ۱۴۰۳
چین ناتو را مسئول تنش‌های منطقه‌ای دانست