سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۰۰ کیلومتر شلنگ قاچاق در جنوب تهران کشف شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۲ هزارحلقه شلنگ خارجی قاچاق از انباری در شهرری خبر داد.

سرهنگ مهدی افشاری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف شلنگ قاچاق از انباری در محدوده شهرری شدند. رسیدگی به این پرونده درپی انجام اقدامات اطلاعاتی در دستورکار قرار گرفت و در جریان آن مشخص شد مقادیری کالای خارجی در انباری در خیابان شهید رجایی تخلیه و دپو شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ادامه داد: ماموران این پلیس هماهنگی با مقام قضایی را انجام داده و پس از اخذ مجوز‌های لازم اقدام به بازرسی از محل مذکور که یک باب انبار کالای بازرگانی بود، کردند. در جریان این بازرسی مشخص شد که کالا‌های موجود در این انبار در سامانه انبار‌ها ثبت نشده است.

وی افزود: ماموران همچنین مشاهده کردند که مقادیر انبوهی کالا‌های خارجی از نوع شلنگ خارجی در محل دپو شده که طی استعلامات گمرکی مشخص شد، اسناد گمرکی ارائه شده برای این محصولات مطابقتی با کالا‌های مکشوفه ندارد و اقلام فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی و در واقع قاچاق است. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه از این انبار دوهزار حلقه شلنگ جمعا به طول ۱۰۰ هزار متر کشف شد، گفت: این شلنگ‌ها به مارک NCR و ساخت تایلند بود که کارشناسان ارزش ریالی آن را بیش از ۴۰ میلیارد ریال برآورد کردند. 

افشاری از تشکیل پرونده در این خصوص خبر داد و گفت: پرونده متشکله به همراه یک نفر متهم و برای ادامه روند رسیدگی به دادسرا ارجاع داده شد. تحقیقات تکمیلی در این خصوص درحال انجام است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۵۴ ۲۰ تير ۱۴۰۳
مگه شیلنگای ما از شیلنگای خارجی گرونتره ؟؟؟؟