سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دختر المپیکی ایران: کسی که طلا بخواهد قرعه برایش مهم‌نیست

مبینا نعمت زاده نماینده تکواندوی زنان ایران در المپیک پاریس گفت: برای کسی که مدال طلا می‌خواهد قرعه مسابقات مهم نیست.

مبینا نعمت‌زاده در حاشیه بازدید وزیر ورزش از اردوی تیم ملی تکواندو در خصوص شرایط آمادگی خود قبل از المپیک گفت: خداراشکر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. دوازدهم ماه بعد عازم المپیک هستیم.

وی افزود: شرایط تمرینات خوب است و تا روز مسابقه به ۱۰۰ درصد آمادگی می‌رسیم. تمام تلاشم را می‌کنم که خود را بیشتر به لحاظ روانی آماده کنم. از افراد باتجربه متعددی که مدال المپیک دارند مشورت گرفتم و به من گفتند که اگر به لحاظ روانی خود را آماده کنم فینالیست خواهم شد و بهترین مدال را می‌توانم بدست آورم.

نعمت زاده در مورد رقبای خود در المپیک گفت: روزی که قرعه مشخص شد من بایستی رنکینگ یک، دو و سه را برای کسب مدال طلا شکست دهم، اما من از اول می‌گفتم قرعه برایم مهم نیست. کسی که مدال طلا می‌خواهد قرعه مهم نیست.

او در مورد هدفش در المپیک افزود: اول از همه می‌خواهم خود مبینا باشم، چون اگر خود مبینا داخل زمین باشد بهترین نتیجه بدست می‌آید و همچنین می‌خواهم در زمین از بازی لذت ببرم.

وی در خصوص خواسته‌اش از مسئولان گفت: تا الان خوب حمایت کرده‌اند. امیدوارم بعد از مدال هم حمایت کنند.

وی در پایان گفت: من از خانواده‌ام مخصوصا پدرم تشکر می‌کنم که بزرگترین حامی من بودند. هیچ فشار روانی روی من نگذاشتند و خواسته‌اند همیشه بهترین خودم باشم. از مردم هم می‌خواهم دعا کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.