سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پذیرایی از ۲۵۰ هزار زائر بانوی کرامت در دهه امامت و ولایت

با برپایی ایستگاه‌های صلواتی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) در دهه امامت و ولایت، از ۲۵۰ هزار زائر بانوی کرامت پذیرایی شد.

مسئول واحد رفاه زائر حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) با اشاره به پذیرایی از ۲۵۰ هزار زائر حرم مطهر با برپایی ایستگاه‌های صلواتی در دهه امامت و ولایت گفت: در دهه اول محرم هم علاوه بر فعالیت موکب حرم مطهر تا کنون فعالیت دو موکب دیگر نهایی شده است. 

غلامرضا قربان‌رعیت با اشاره به برپایی ایستگاه صلواتی در دهه اول محرم گفت: همچون سال‌های گذشته در این دهه مواکب مختلفی در حرم مطهر بانوی کرامت برپا می‌شود تا بتوانند خدمات مختلفی را روزانه در صحن حضرت جواد الائمه (ع) به زائران و عزادارن حرم فاطمی ارائه دهند.

مسئول واحد رفاه زائر حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) افزود: موکب زینبیون مدافعان حرم پاکستانی از ۵ محرم تا عصر عاشورا و موکب الحوراء الزینب شهرستان شوشتر هم در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی در این صحن از زائران و مجاوران پذیرایی خواهند کرد.

مسئول واحد رفاه زائر حرم مطهر بانوی کرامت گفت: همچنین چایخانه‌های حضرتی حرم مطهر در صحن‌های جواد الائمه (ع)، مسجد اعظم و پیامبر اعظم (ص) در دهه محرم به زائران خدمت رسانی می‌کند.

قربان رعیت با اشاره به نزدیک شدن به روز‌های تاسوعا و عاشورا افزود: مواکب دیگری هم به مرور مقدمات استقرار خود را در صحن‌های مختلف حرم مطهر بانوی کرامت برای خدمت رسانی فراهم خواهند کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.