سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گره‌گشایی از مشکلات چهار واحد تولیدی در استان یزد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: با پیگیری مسئولان دستگاه‌های مختلف مشکلات واحد‌های صنعتی و تولیدی استان یزد رفع می‌شود.

محمد علی شاه‌حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد در جلسه‌ای به منظور بررسی مشکلات واحد‌های صنعتی و تولیدی استان اظهار داشت: با همه توان برای رفع مشکلات سرمایه‌گذاران تلاش می‌کنیم.

وی افزود: امروز با حضور دستگاه‌های اجرایی شاهد بررسی مشکلات چهار شرکت تولیدی و صنعتی در یزد هستیم.

شاه‌حسینی بیان کرد: مسائل و مشکلات واحد‌های صنعتی و تولیدی استان به صورت ویژه دنبال می‌شود و با تأمین نیاز‌ها در تلاش هستیم که زمینه افزایش اشتغال و رونق تولید فراهم شود.

وی با اشاره به رویکرد محوری مدیریت ارشد اجرایی استان برای رونق تولید و رشد اقتصادی، گفت: حمایت مؤثر از بخش تولید و تولیدکنندگان و رفع موانع موجود در مسیر رشد و توسعه اقتصادی استان به عنوان یک اولویت اساسی در دستور کار قرار دارد.

شاه‌حسینی بیان کرد: یکی از مهمترین نیاز‌های شرکت‌های فعال در این جلسه، دریافت تسهیلات و رفع مشکلات بانکی است که با جدیت دنبال می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد تأمین سرمایه در گردش را یکی از مهمترین مطالبات دانست و افزود: در این نشست، مسائلی همچون تأمین تسهیلات، رفع مشکلات با محیط زیست، آب و… مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم برای رفع این مشکلات صادر شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.