سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان طرح شد؛

رضا ایرانمنش ملاقات ممنوع است/ کار کردن حالش را بهتر می‌کند

بابک نوری بازیگر سینما و تئاتر گفت: رضا ایرانمنش همچنان ملاقات ممنوع است، اما اگر خوب شود و کار نکند در حقیقت می‌میرد.

بابک نوری بازیگر سینما و تئاتر بیان کرد: درحال حاضر حال رضا ایرانمنش خوب است؛ اما همچنان ملاقات ممنوع است. دکتر ملاقات رضا ایرانمنش را به دلیل اینکه خدایی نکرده استخوان‌های جدید بدن وی موجب عفونت نشود ممنوع کرده است؛ زیرا عمل، عمل سختی بود و استخوان لگن جابه‌جا شد. درحال حاضر راه رفتن برای رضا سخت است و نمی‌تواند راه برود؛ امیدوارم رضا ایرانمنش عزیز به زودی حال بهتری پیدا کند؛ زیرا کار کردن حال رضا را بهتر می‌کند و  رضا ایرانمنش در این شرایط جسمانی هم از کار کردن صحبت می‌کند.

وی ادامه داد: یک آدم مریض اگر خوب شود و بیکار باشد میمیرد. یعنی با جرئت و شناخت از رفیق سی سال ام، پس از این همه سال می‌گویم که اگر رضا ایرانمنش خوب شود، اما نتواند کار کند در حقیقت می‌میرد.

وی افزود: رضا ایرانمنش سال گذشته فیلمی با عنوان خاور ساخت که بازیگرانش ندا حسینی، فخرالدین صدیق‌شریف و خود بنده بودم. این فیلم کوتاه داستان فردی بود که به قتل رسید. در این فیلم من نقش برادر بزرگ را داشتم و باید تا ۱۸ سالگی در زندان می‌ماندم. افرادی که به تماشای این فیلم نشستند از درخشانی و تاثیرگذاری این فیلم گفتند. درحال حاضر هم وی به دنبال ساخت فیلمنامه پلک است و دوست دارد این اثر را بسازد.

بابک نوری بیان کرد: رضا ایرانمنش توانایی ساخت فیلم را دارد و حتی یک فیلم بلند به نام فراموشی‌ ساخته است ولی دغدغه اصلی اش ساخت یک فیلم سینمایی برای اکران است. البته بچه‌های اوج تماس گرفتند و احوال پرسی کردند و دیگر دوستان بابت بحث مالی تماس گرفتند، من در پاسخ تماس‌ها و کمک دوستان گفتم نه و خواهش دارم کمک کنید تا رضا کار پیدا کند. رضا با وضعیت فعلی توانایی رفتن از این دفتر به آن دفتر برای پیدا کردن کار را ندارد و خواهشم از دوستان این است که اگر توانایی دارید کمکش کنید.

وی تاکید کرد:  بنده از شما که همکار رسانه‌ای هستید و تریبیونی که شنیدن صدا دارید می‌خواهم که اعلام کنید، رضا دلش می‌خواهد کار کند؛ دوستان اگر نگران رضا ایرانمنش هستند کمک کنند تا رضا کار کند. ۱۹ روز است که رضا در بیمارستان است و هیچکس دلش نمی‌خواهد او در این محیط بماند ولی واقعا اگر رضا از بیمارستان مرخص شود و شرایط کاری محیا شود حال او بهتر خواهد شد نمی‌دانم چگونه درخواست کنم و امیدوارم  یک سری از بزرگان پیشنهادی دهند تا رضا بیاید و کار کند.

خبرنگار: زهرا بالاور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
حسنی
۱۵:۲۴ ۱۹ تير ۱۴۰۳
انشاالله خوب بشود هرکسی مثل بابک دوست داشته باشد حتما حالش خوب میشود کاش هم دوستی مثل بابک داشتیم تا دلداروغمخوارهم باشیم
ناشناس
۱۴:۵۱ ۱۹ تير ۱۴۰۳
ان شاءالله هر چه زودتر
با تن سالم از بیمارستان مرخص شوند.

اللّهم اشف کلّ مریض
ناشناس
۱۳:۳۰ ۱۹ تير ۱۴۰۳
خدا سلامتیشون بده به حق آقا امام حسین علیه السلام