سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تدابیر ترافیکی پلیس کرمانشاه برای ایام ماه محرم

سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه تدابیر ترافیکی این فرماندهی برای ایام ماه محرم جهت تسهیل در تردد دسته‌ها و هیات‌های مذهبی را در سطح شهرهای استان اعلام کرد.

سرهنگ فرزاد پورنظری با اشاره بر حضور امنیت آفرین پلیس در کنار عزاداران حسینی در ایام محرم و بهره گیری از ظرفیت پلیس یاران محرم برای نظم دهی بهتر مراسم ها در شب های عزاداری بر لزوم همکاری هیات های عزاداری با ماموران انتظامی در این ایام تاکید کرد.

وی اظهار کرد: هیات های مذهبی در سال های اخیر همکاری بسیار خوبی با پلیس داشته اند و انتظار می رود در ایام عزاداری ماه محرم امسال هم این همکاری به نحو مطلوبی ادامه داشته باشد.

سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه همچنین از مسئولان هیات ها خواست تا در ابتدا و انتهای هیات های خود از روشنایی استفاده کرده و در صورت برخورد با دسته جات دیگر همکاری لازم را با آنها داشته باشند.

وی افزود: از آن جایی که ترددها در ایام محرم تا پاسی از شب ادامه دارد و عزاداران و عابرین پیاده در این شب‌ها به جهت برگزاری مراسمات مذهبی در تکایا و هیات‌های مذهبی با لباس مشکی حضور می‌یابند لازم است که رانندگان و راکبین موتورسیکلت ها نیز تمام توجه خود را به جلو و تردد عزاداران و عابران معطوف کنند تا از برخورد با عابران پیاده جلوگیری شود.

سرهنگ پورنظری ادامه داد: یکی از وظایف رانندگان بررسی سیستم روشنایی خودروی خود است که در این شب‌ها این وظیفه مضاعف شده و رانندگان حتما قبل از روشن کردن خودرو، سامانه روشنایی را بررسی و از سالم بودن چراغ‌ها اطمینان حاصل کنند.

وی همچنین به نظم دهی معابر اطراف هیات های مذهبی توسط پلیس و تامین نظم و امنیت این مراسم ها نیز اشاره کرد و گفت: رانندگان به این نکته توجه داشته باشند که در هنگام پارک وسایل نقلیه خود در اطراف تکایا و هیات های مذهبی به جهت پارک مورب خودرو با پلیس همکاری لازم را داشته باشند تا بیشتر و بهتر شاهد نظم و انضباط شهری در این محل‌ها باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.