سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از اولین پلتفرم متاورس ایرانی رونمایی خواهد شد

اولین پلتفرم متاورس ایرانی امکان برگزاری هر رویدادی اعم از نمایشگاه، همایش، جشنواره، جلسه، رویداد و فعالیت رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی را خواهد داشت.

همایش کاربرد متاورس در ارتباطات با همکاری اداره کل روابط عمومی جهاد دانشگاهی با سخنرانی پروفسور علی‌اکبر جلالی، دکتر عطاءالله ابطحی، دکتر حمید ضیایی پرور و استاد هادی چلویی، چهار مرداد برگزار می‌شود.

در این همایش، با حضور صاحب‌نظران برجسته ارتباطات و فضای مجازی، دامنه تأثیرات متاورس در این حوزه بررسی و تجزیه‌وتحلیل شده و از اولین پلتفرم متاورس ایرانی رونمایی می‌شود.

این پلتفرم، امکان برگزاری هر رویدادی اعم از نمایشگاه، همایش، جشنواره، جلسه، رویداد و فعالیت رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی را دارد.

نمایشگاه متاورسی آلفانوا متعلق به نسل سوم وب بوده و قابلیت ارائه خدمات نمایشگاهی به‌صورت سه‌بعدی، آواتاری، تعاملی، باقابلیت‌های منحصربه‌فرد ارتباطات که در هیچ‌یک از پلتفرم‌های دیگر نخواهید دید و قابل‌استفاده با تمام سخت‌افزارها ازجمله موبایل، تبلت، لپ تاپ، هدست های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده را دارد.

افزون بر این، ارتباطات تجاری، فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی غیرقابل‌انکار بین شرکت‌های بین‌المللی و ایجاد، توسعه و ارتقای فعالیت‌های جهانی در دستور کار این پلتفرم قرار دارد و همگان می‌توانند این ارتباط بین‌المللی را با یکدیگر برقرار کنند.

با ظهور متاورس، حوزه‌های مختلف علمی و تخصصی و کسب‌وکارها، به‌شدت از این فناوری، متأثر خواهند شد. به‌ویژه حوزه ارتباطات، رسانه و روابط عمومی از حوزه‌هایی است که با آمدن متاورس و گسترش آن، تحت تأثیر قرار خواهند گرفت.

تبلیغات، برندینگ، نمایشگاه، جشنواره، رویدادهای مختلف، فعالیت‌های اطلاع‌رسانی، بازاریابی و ... هرکدام نقش مؤثری از متاورس را در خود بروز خواهند داد.

گفتنی است، این همایش به‌صورت حضوری و هم‌زمان متاورسی در سراسر دنیا پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ از ساعت ۸ تا ۱۲ برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام به نشانی https://evnd.co/pan۵D مراجعه کنند.

برچسب ها: متاورس ، فضای مجازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۵۱ ۱۸ تير ۱۴۰۳
منکه نفهمیدم‌چیه وچه کاربردی داره