سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با خستگی و خواب‌آلودگی رانندگی نکنید

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: رانندگی باید طوری باشد که مردم دل نگرانی برای حضور در معابر نداشته باشند.

 سرهنگ فیروز کشیر با توصیه به رانندگان برای تردد ایمن در شب‌های محرم، گفت:در شب‌های محرم، رانندگی باید طوری باشد که بدون حادثه و تصادف و مشکل ترافیکی، عابران پیاده، افراد سالمند و خانواد‌هایی که به هیئات مذهبی تردد می‌کنند بدون هیچ دل نگرانی در مراسم مذهبی شرکت کنند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: نکته اصلی این است که ما همه ما باید دست در دست یکدیگر بدهیم تا مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش هر چه با شکوه‌تر و بدون حادثه ترافیکی برگزار شود.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به خاطره‌ای از مراسم عزاداری شب‌های محرم سال گذشته گفت: برای شرکت در مراسم محرم به یکی از مساجد رفته بودم و در پیاده رو مشغول دعا و نیایش و در حال و هوای خود بودم که یک آن صدای شدید ترمز بلند شد که با رفتن به آن محل دیدم که راننده یک خودروی سواری به دلیل خستگی و خواب آلودگی به شدت با جداول برخورد کرده و نزدیک بود با عزادارانی که در رفیوژ نشسته بودند برخورد کرده و خسارات جانی بسیاری را به بار بیاورد، اما به حرمت این ایام و عزاداری مردم، هیچ اتفاقی برای کسی نیفتاد و آقا امام حسین (ع) به داد راننده و مردم رسیدند و خط به صورت کسی نیفتاد.

سرهنگ کشیر افزود: سعی کنیم در حین تردد‌ها در شب‌های محرم از معابر اصلی تردد نکنیم و همیشه از پیاده رو‌ها برای حرکت استفاده کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: لباس‌های عابران مشکی است و به همین خاطر رانندگان کامل عابران پیاده را نمی‌بینند، سعی شود از کفش و یا شلواری استفاده شود که رنگ آن متمایز از رنگ مشکی باشد و یا اینکه رگه‌هایی از شبرنگ را داشته باشد تا رانندگان بتوانند عابرین پیاده را بهتر و بیشتر رویت کنند. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.