سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اداره هشت هیات ورزشی در کردستان توسط سرپرست

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان گفت: در حال حاضر هشت هیات ورزشی در استان توسط سرپرست اداره می‌شود که نیاز است در کوتاه‌ترین زمان وضعیت ریاست آن مشخص شود.

فرزاد خاکی اظهار کرد: نمی‌توان از هیاتی که با سرپرستی اداره می‌شود انتظار پیشرفت داشت و باید در کوتاه‌ترین زمان وضعیت هیات‌های ورزشی روشن شود.

وی از تعیین تکلیف ۲ هیات ورزشی از طریق برگزاری مجمع انتخابات تا پایان این هفته خبر داد و افزود: هیات‌های بدنسازی و پرورش اندام و بوکس استان با سرپرستی اداره می‌شوند و طی ۲ روز آینده از طریق برپایی مجمع انتخاباتی تکلیف رییس آنها مشخص خواهد شد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان به اهمیت ساماندهی و تعیین تکلیف روسای هیات‌های ورزشی اشاره کرد و گفت: یکی از دلایل طول کشیدن برپایی بعضی از مجامع انتخاباتی به لزوم هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان با فدراسیون‌های ورزشی مربوط می‌شود.

خاکی اضافه کرد: تاییدیه نهایی لیست اعضای رسمی که باید در مجمع حضور پیدا کنند و تعیین نهایی تاریخ برگزاری مجمع را فدراسیون‌ها انجام می‌دهند؛ بنابراین در بعضی مواقع این روند به طول می‌انجامد.

وی عزم دستگاه ورزش و جوانان کردستان را برای ساماندهی روسای هیات‌های ورزشی استان راسخ بیان کرد و افزود: سال گذشته حدود ۱۰ هیات ورزشی از طریق برپایی مجمع انتخاباتی تعیین تکلیف شدند و هیات‌های دارای سرپرست هم امسال تعیین تکلیف می‌شوند.

برچسب ها: هیات ورزشی ، کردستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.