سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت ۱۱ هزار میلیارد ریال درآمد مالیاتی مس سونگون به آذربایجان شرقی

 سرپرست استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: در یک سال گذشته ۱۱ هزار میلیارد ریال از درآمد‌های مالیاتی مس سونگون به خزانه استان واریز شد.

تراب محمدی در بازدید از اداره کل امور مالیاتی استان آذربایجان شرقی به مناسبت روز مالیات با بیان اینکه در یک سال گذشته ۱۱ هزار میلیارد ریال از درآمد‌های مالیاتی مس سونگون به خزانه استان واریز شد گفت: نیمی از این رقم به شهرداری‌های استان پرداخت شد.

وی با بیان اینکه اخذ مالیات برای مدیریت جامعه در همه کشور‌ها موضوعی نهادینه شده است اظهار کرد: تحریم دشمنان باعث شد که این رویه در کشور ما نیز خوب پیش رود.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی گفت: هرچند فروش نفت کشور به خوبی انجام می‌شود اما صیانت از ذخایر نفتی برای آیندگان و بهره گیری از درآمد‌های مالیاتی برای اداره جامعه گریزناپذیر است.

تراب محمدی با تاکید بر اینکه مالیات نقش اساسی در اقتصاد دارد و بار اصلی درآمد و هزینه کشور بر دوش وزارت امور اقتصاد و دارایی است ادامه داد: فرهنگ سازی مالیاتی در جامعه به عنوان بستر توزیع عادلانه ثروت ضروری است.

وی با قدردانی از تلاش‌های انجام شده در راستای کشف فرار‌های مالیاتی در استان بر لزوم تداوم این مسیر با جدیت بیشتر تاکید کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.