سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی رئیس‌جمهور قزاقستان برای افزایش همکاری‌ها با ایران در دولت پزشکیان

رئیس جمهور قزاقستان با تبریک به دکتر پزشکیان، پیروزی او در انتخابات ریاست جمهوری را جلوه حمایت مردم ایران از برنامه‌های سیاسی وی توصیف کرد.

رئیس جمهور قزاقستان با تبریک به مسعود پزشکیان، پیروزی او در انتخابات ریاست جمهوری را جلوه آشکاری از حمایت مردم ایران از برنامه‌های سیاسی وی توصیف کرد که به دنبال سرافرازی کشور است.

 قاسم توکایف، رئیس‌جمهور قزاقستان در پیامی خطاب به مسعود پزشکیان گفت: صمیمانه انتخاب جنابعالی به‌عنوان رئیس‌جمهور جمهوری اسلامی ایران را تبریک عرض می‌کنم. معتقدم که پیروزی جنابعالی در انتخابات، جلوه‌ای آشکار از حمایت مردم ایران از برنامه‌های سیاسی شما است که هدف توسعه وطن، ایجاد پایه‌های مستحکم و سرافرازی کشورتان را دارید.

 وی ادامه داد: در این راستا، برای جنابعالی آرزوی موفقیت در ابتکارات و تلاش‌هایتان در جهت رفاه و آینده کامل کشورتان را دارم.

رئیس‌جمهور قزاقستان خاطر نشان کرد: ما ایران را یک همسایه دوست در منطقه خزر و یکی از شرکای قابل اعتماد در جهان اسلام می‌دانیم. من آماده هستم تا با جنابعالی تلاش کنم تا نه تنها همکاری برقرار شده در روح دوستی سنتی و حمایت متقابل بین کشورهایمان را حفظ کنیم، بلکه به آن انگیزه جدیدی ببخشیم.

توکایف در پایان اظهار داشت: این فرصت را مغتنم شمرده، برای جنابعالی توفیقات روزافزون در سمت مسئولیت، سعادت فراوان برای خانواده محترمتان و رفاه و بهروزی برای ملت دوست ایران آرزومندم.

مسعود پزشکیان روز جمعه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ با کسب اکثریت آرا در دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران پیروز و به عنوان رئیس جمهور منتخب، برگزیده شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها: قزاقستان ، تبریک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.