سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویژه برنامه «آن لحظه» با اجرای سعید ارشد به روی آنتن شبکه نسیم می‌رود

برنامه «آن لحظه» که حکایت‌هایی از تأثیر زنان در سرنوشت انسان‌ها و تصمیم‌های مهم دارد، محرم‌الحرام ۱۴۰۳ از شبکه نسیم تقدیم به مخاطبان می‌شود.

«آن لحظه» با فرمی متفاوت و تلفیقی از تیآتر، مستند و برنامه، محتوای شنیدنی برای مخاطب دارد.

این برنامه بعد از پخش آنچه گذشتِ قسمت قبلی، با پلاتوی سعید ارشد، با مفاهیمی عمیق و معناشناسی واژگان مرتبط به انسان‌شناسی و انتخاب مسیر درست برای عاقبت‌بخیری وارد بخش گفتگو می‌شود.

بخش تئاتر، که به صورت زنده بک‌گراند گفتگو با کارشناس و جوانان می‌باشد، بیانگر خانواده‌ای است که در سالیانی قبل (با لباس‌های قاجاری) مشغول به آماده‌سازی منزل‌شان برای ماه محرم هستند.

در بخش گفتگو با کارشناس در خصوص داستان‌های تاریخیِ تأثیر زنان در سرنوشت انسان‌ها (به ویژه اصحاب امام حسین علیه‌السلام) و پیش زمینه‌های تصمیم‌گیریِ افراد بیان می‌شود.
در قسمت گپ صمیمی با دانشجویان و جوانان در مورد دیدگاه و تعریفشان از امام حسین علیه‌السلام بحث می‌شود.

در این بخش مخاطب دغدغه‌های جوانان را به صورت ملموس‌تری احساس و درک می‌کند. آنها از کمبود‌ها و نقص‌ها می‌گویند.

در ادامه به جهت اینکه برنامه‌ساز سعی کرده است علاوه بر محتوای فاخر و ارزشمند، برای مخاطب جلوه بصری مناسبی را هم در نظر بگیرد، به همین دلیل بخش انیمیشن که به صورت کاملاً حرفه‌ای ساخته شده را به برنامه اضافه کرده‌است.

در قسمت انیمیشن، همان حکایت‌هایی که در گفت‌گو‌ها بحث شده، به صورت تصویری، داستانی را به تصویر می‌کشد. هدف برنامه‌ساز این بوده‌است که بگوید حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام نقطه مشترک و اتصال مردم است، که مردم گذشته را به مردم حال و آینده هم عقیده کرده‌است. افزون بر این، روضه گرفتن و محفل‌های خانگی در این برنامه فرهنگ‌سازی شده است و باعث ترویج این سنت ارزشمند می‌شود.

برنامه «آن لحظه» ویژه محرم‌الحرام ۱۴۰۳ به تهیه‌کنندگی حسن کچویی، کارگردانی محمد کوهی اصفهانی، نویسندگی طیبه محمدی کارشناسی حجت الاسلام و المسلمین سید محمد جواد میر محمد صادقی و اجرای سعید ارشد در ده قسمت، از شنبه ۱۶ تیرماه، هر شب به روی آنتن شبکه نسیم می‌رود، و بازپخش آن حوالی ۲ بامداد و ۸:۳۰ صبح تقدیم به نگاه مخاطبان می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.