سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه ۶۵۰ هکتاری شهر پیرانشهر

با تصویب طرح جامع تجدید نظر شهر پیرانشهر، این شهر مرزی ۶۵۰ هکتار توسعه می یابد.

سرپرست اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی در جلسه کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان، که با حضور معاون عمرانی استاندار برگزار شد، گفت: طرح جامع تجدید نظر شهر پیرانشهر در جلسه کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست آذربایجان‌غربی بررسی و تصویب شد.

رسول عطائی اظهار داشت: با توجه به توسعه ۶۵۰ هکتاری شهر پیرانشهر تصویب طرح جامع تجدید نظر این شهر زمینه‌ای برای توسعه نیاز‌های مسکونی و خدماتی و شبکه معابر شهری است.

وی ادامه داد: با تصویب این طرح مشکلات تامین زمین برای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن و تعاونی‌های مسکن و همچنین سکونت گاه‌های غیررسمی رفع می‌شود.

سرپرست اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی ادامه داد: توسعه شهری و اجرای طرح‌های مسکن در محلات هدف بازآفرینی شهری در شهرستان پیرانشهر از مسائل مورد توجه بوده که با جدیت دنبال می‌شود.

عطائی گفت: بهبود شاخص‌های توسعه و رسیدگی بیشتر به مطالبات مردمی از مسائل مورد توجه بوده که در اولویت قرار دارد.

وی بیان کرد: با تصویب طرح جامع تجدید نظر شهر پیرانشهر این طرح جهت بررسی و تصویب به شورای برنامه ریزی و توسعه آذربایجان غربی و در نهایت به شورای عالی شهرسازی و معماری ایران ارسال می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.