سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیما و منظر شهر قم به استقبال ماه محرم رفت

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم از سیاه‌پوش کردن شهر و آماده‌سازی المان‌های مناسبتی در آستانه ماه محرم و صفر خبر داد.

 پیام جوادیان،مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم  با اشاره به اقدامات سازمان ویژه ماه عزای اباعبدالله و ایام ماه محرم اظهار داشت: در این خصوص تعداد ۲۰ المان طوبی و همچنین تعداد ۱۰ المان ماه متناسب با ماه محرم طراحی و رنگ‌آمیزی شده که در نقاط مختلف شهر نصب‌شده است.

وی تصریح کرد: یکی از وظایف سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم، مشارکت و همکاری با اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل و سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری و نهاد‌هایی بوده که بحث فضاسازی محیطی را در ایام مختلف و مناسبت‌های ملی و مذهبی بر عهده دارند.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم ادامه داد: با توجه به نزدیکی ایام ماه محرم و صفر، ویژه‌برنامه‌ها و پروژه‌هایی برای فضاسازی محیطی برای این ایام در نظر گرفته‌شده و نورپردازی‌های هوشمندی در سطح شهر اجرا می‌شود به‌نحوی‌که لامپ‌های سطح معابر و مناطق مختلف شهر در این ایام به رنگ قرمز در می‌آید.

وی با بیان اینکه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم در سایر ایام ماه محرم هم همکاری‌های ویژه‌ای با سازمان فرهنگی شهرداری خواهد داشت گفت: بحث برگزاری مراسمات در بوستان‌های مهم شهری ازجمله این برنامه‌ها است.

جوادیان اضافه کرد: تعداد ۲۵ عدد بیرق دوطرفه یا دوبل شش متری در میادین و معابر مختلف شهر و همچنین تعداد ۱۵ عدد پایه بیرق دوطرفه چهار متری در میدان آستانه نصب‌شده است.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم عنوان کرد: هم‌زمان با ماه محرم و صفر تغییر نورپردازی‌های مختلف شهر را نیز در دستور کار داریم.

وی ابراز کرد: همزمان با آغاز آیین سیاه‌پوشی شهر توسط مدیریت شهری قم، تقدیم و اهدای پرچم به کسبه با محوریت فروشگاه‌های اطراف حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و همین‌طور فضاسازی مقابل ساختمان شهرداری محل برگزاری آیین سیاه‌پوشی انجام‌شده است.

انتهای پیام/۱۰۳

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.