سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طاهرزاده مطرح کرد؛

تقویت امنیت و اقتدار ملی با حضور مردم در انتخابات

فرماندار گراش گفت: حضور مردم در انتخابات سبب تقویت مولفه‌های امنیت و موجب قوام و ارتقای شاخصه‌های سیاسی و اجتماعی خواهد شد.

محمود طاهرزاده فرماندار گراش امروز جمعه ۱۵ تیرماه به همراه امام جمعه گراش و جمعی از مسئولان با حضور در حسینیه چهارده معصوم (ع) رای خود را به صندوق انداخت.

فرماندار گراش استان فارس گفت: حضور مردم در انتخابات سبب تقویت مولفه‌های امنیت و موجب قوام و ارتقای شاخصه‌های سیاسی و اجتماعی خواهد شد و بنابراین هر اندازه بتوان این حضور حماسی و مشارکت را باشکوه برگزار کرد امنیت، اقتدار و انسجام ملی تقویت خواهد شد.

او ادامه داد: مردم با انتخاب فردی اصلح، رئیس جمهور را انتخاب خواهند کرد که امیدواریم ادامه دهنده راه شهدای خدمت باشد.

طاهرزاده با اشاره به آمادگی ۳۹ شعبه رای گیری در شهرستان گراش، بیان کرد: عوامل اجرایی از ساعت ۶ صبح جمعه در شعب حضور یافتند و حدود هزار نفر به صورت مستقیم مسئول یا درگیر برگزاری انتخابات در شهرستان هستند.

او با بیان اینکه دشمنان به دنبال دلسردی مردم هستند، افزود: امروز شاهد حضور پرشور و نشاط مردم در انتخابات هستیم و این حضور چشمگیر خط بطلانی بر نقشه‌های شوم دشمن است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان گراش ادامه داد: مردم ولایتمدار گراش رای دادن را به ساعات پایانی فرآیند رای‌گیری موکول نکنند.

فرماندار گراش ضمن دعوت از آحاد مردم برای حضور در این حماسه ملی، اضافه کرد: تا پیش از اعلام پایان رای گیری از سوی وزارت کشور، شعب فعال هستند و مردم شهرستان می‌توانند در این رویداد مهم سیاسی کشور مشارکت کنند.

حجت الاسلام سید محمد باقر بخشایش پور امام جمعه گراش هم بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد و گفت: بر اساس تاکید دین اسلام، رهبر معظم انقلاب و بزرگان دین بر همگان وظیفه است در انتخابات مشارکت گسترده داشته باشند.

او با بیان اینکه انتخابات مظهر اقتدار و عزت کشور است، افزود: باید با حضور پرشور در انتخابات، آرای خود را به نیت تقویت ارزش‌های اسلامی در صندوق‌های رای بیندازیم.

امام جمعه گراش بیان کرد: مردم شهرستان گراش همچون همه ایران اسلامی مردمی فهیم و با بصیرت هستند و با مطالعه و آگاهی هرچه بیشتر، بهترین و عالم‌ترین نامزد انتخاباتی را بر می‌گزینند و زمام امور کشور را برای ۴ سال به رئیس جمهوری دلسوز، متعهد و متخصص می‌سپارند.

شهرستان گراش در جنوب استان فارس و در فاصله ۳۵۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.