سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت الله سعیدی:‌

مردم برای پیشرفت کشور در انتخابات شرکت کنند

تولیت حرم بانوی کرامت گفت: مردم اگر پیشرفت کشور را می‌خواهند باید حضوری پرشور در انتخابات داشته باشند تا دولت با پشتوانه بیشتر حقوق ملت را استیفا کند.

 آیت‌الله سید محمد سعیدی پس از شرکت در دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در مسجد امیرالمومنین (ع) قم گفت: هرچه حضور مردم در انتخابات باشکوه‌تر باشد، جمهوریت این نظام ولایی بیشتر به نمایش گذاشته می‌شود و دشمنان از تلاش برای تحریم و تضعیف این نظام ولایی ناامیدتر خواهند شد.

وی شرکت در انتخابات را یک تکلیف عینی برای همه آحاد جامعه دانست و اضافه کرد: عمل به این تکلیف هم از نظر تایید نظام الهی و هم از نظر ناامید کردن دشمنان، در نزد خداوند متعال ماجور است و خداوند برای هر قدمی که در این راه برداشته شود ثواب می‌نویسد.

وی انتخابات را تجلی جمهوریت نظام دانست و ادامه داد: هرچه حضور مردم در انتخابات باشکوه‌تر باشد، جمهوریت این نظام ولایی بیشتر به نمایش گذاشته می‌شود و دشمنان از تلاش برای تحریم و تضعیف این نظام ولایی ناامیدتر خواهند شد.

سعیدی تاکید کرد: مردم اگر پیشرفت کشور را می‌خواهند باید حضوری پرشور در انتخابات داشته باشند تا دولت با قدرت و پشتوانه بیشتری بتواند حقوق ملت را استیفا کند.

گفتنی است انتخابات ریاست‌جمهوری ایران روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ با رقابت مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف و مسعود پزشکیان برگزار شد و به علت عدم احراز آرا کافی برای انتخاب رئیس‌جمهور، رقابت بین پزشکیان و جلیلی به‌عنوان دارندگان بالاترین آرا به دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری در روز جمعه ۱۵ تیرماه موکول شد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.