سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور گسترده مردم در انتخابات موجب اقتدار رئیس جمهور برای حمایت از منافع ملی می‌شود

فرمانده سپاه خوزستان گفت: حضور هرچه بیشتر مردم پای صندوق‌های رای، موجب دلگرمی رییس جمهور منتخب و ارائه خدمات بیشتر می‌شود.

سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه خوزستان روز جمعه پس از انداختن رای خود به صندوق رای در حسینیه عاشقان ثارالله اهواز گفت: امروز روزی است که سرنوشت ۴ سال آینده با تک‌رای های مردم مشخص می‌شود.

او افزود: مردم ثابت کردند همیشه در زمان سیل، جنگ، انتخابات و زلزله با حضورشان سرنوشت کشور را تعیین می‌کنند، حضور مردم باعث دلگرمی مسپئولان خدمتگزاری است که می‌خواهند مانند آیت الله رییسی همه وجودشان را برای خدمت به مردم و برافراشته کردن پرچم کشور در دنیا فدا کنند.

سرتیپ پاسدار شاهوار پور اضافه کرد: حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رای باعث می‌شود رییس جمهور در مجامع بین الملل نطق‌های توفنده داشته باشد و از منافع کشور دفاع کند.

فرمانده سپاه خوزستان با تاکید بر اینکه هرچه رای مردم بیشتر باشد دشمن ناامیدتر می‌شود افزود: دشمنان با شهادت آیت الله رییسی امیدوار شدند و تصور کردند مردم پای صندوق‌ها حاضر نخواهند شد اما برای دومین بار نیز پای صندوق رای می آیند.

این فرمانده ارشد نظامی در خوزسنان از همه اقشار جامعه از جمله کشاورز، مهندس، دانشجو تقاضا کرد با عزم محکم احساس تکلیف کنند و این تکلیف را انجام دهند و پرچم کشورمان را بلند کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.