مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: همه اقشار باید پای صندوق‌های رای بیایند تا رئیس جمهوری برآمده از رای همه مردم انتخاب شود.

وحید شعبانی مدیر جمعیت هلال احمر استان خوزستان با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری گفت: افتخار جمهوری اسلامی ایران این است که همه ارکان این نظام برآمده از رای مردم بوده است و توسط مردم انتخاب می‌شوند.

او افزود: با توجه به این موضوع، همیشه شاهد حضور آحاد مردم در صحنه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی هستیم اما شاید مهم‌ترین تبلور اراده مردم در تصمیمات کشور، انتخابات باشد که با وجود همه گلایه‌ها، همیشه پای کار انقلاب بوده‌اند، به گونه‌ای که مردم خوزستان در گرمای شدید هوا هم پای صندوق‌های رای حضور پیدا کردند.

آقای شعبانی گفت: مردم باید توجه کنند انتخابات تمام نشده است و انتخاب پایانی رئیس جمهور نیاز به حضور پرشور همه مردم دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان اضافه کرد: همه اقشار باید پای صندوق‌های رای بیایند تا رئیس جمهوری برآمده از رای همه مردم انتخاب شود.

این مقام مسئول ادامه داد: خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر خوزستان نیز روز جمعه در این انتخابات شرکت خواهد کرد و از مردم می‌خواهد برای داشتن ایران بهتر و انتخاب رئیس جمهوری با آرای بیشتر، در انتخابات حضور پرشوری داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.