سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مردم شیعه و سنی سیستان وبلوچستان باردیگر در انتخابات وحدت خود را به نمایش گذاشتند+ فیلم و تصاویر

مردم شیعه و سنی استان سیستان و بلوچستان صبح امروز از نخستین دقایق آغاز دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر وحدت را به نمایش گذاشتند و وفاداری خود را به نظام ثابت کردند.

دور دوم چهاردهمین  دوره انتخابات ریاست جمهوری  از ساعت 8 صبح امروز همزمان با سراسر کشور در یک‌هزار و۸۳۰ شعبه اخذ رای شامل ۸۵۳ شعبه ثابت و ۹۴۷ شعبه سیار، شهری و روستایی سیستان و بلوچستان آغاز شد.

سیستان و بلوچستان به دلیل موقعیت جغرافیایی استراتژیک و بهره‌مندی از مردمی با اقدام و مذاهب گوناگون که به نوعی به رنگین کمان اقوام معروف است، همواره مورد طمع دشمنان نظام بوده تا از طریق ایجاد اختلافات قومی و مذهبی بتوانند ضربه‌ای به ایران اسلامی وارد کنند اما انتخابات بار دیگر به عرصه‌ای جهت نمود وحدت مردم این استان تبدیل شده است.

اینجا سیستان است 

دبیر ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان گفت:  ۲ میلیون و ۱۳۸ هزار تعرفه اخذ رای پیش بینی و تقسیم شده تا در روز انتخابات به تفکیک شعب اختصاص یابند.

شور و اشتیاق دهه نودی های زاهدانی پای صندوق های رأی 

عباس ابراهیمی آخرین جزئیات از برگزاری مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری را تشریح کرد و گفت: روز جمعه ۱۵ تیرماه جاری از ساعت هشت صبح فرآیند رای‌گیری آغاز می‌شود و به مدت ۱۰ ساعت ادامه خواهد داشت و براساس قانون بعد از این مدت به تشخیص وزیر کشور امکان تمدید فرآیند رای‌گیری وجود دارد.

حضور جوان نابینای هیرمندی پیش از آغاز رأی گیری 

وی ادامه داد: در این مرحله واجدان شرایط با ۲ مدک هویتی شناسنامه و کارت ملی رای گیری را انجام خواهند داد، که در این زمینه نیز در دور اول انتخابات ۷۷ درصد با کارت ملی و ۲۳ درصد هم با شناسنامه رای دادند.

 

دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات توسط جانباز سرافراز  از شهرستان زهک

استاندار سیستان و بلوچستان رای خود را به صندوق انداخت

 محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان با حضور در مدرسه شهید بهشتی زاهدان، همزمان با آغاز سراسری انتخابات دور دوم چهاردهمین دوره ریاست جمهوری رای خود را به صندوق انداخت.

۲۴۳ صندوق اخذ رای ثابت و سیار برای جمع آوری آرای حوزه انتخابیه زاهدان

علیرضا شهرکی فرماندار شهرستان زاهدان  گفت: ۱۹۴ صندوق اخذ رای ثابت و ۴۹ صندوق سیار برای جمع آوری آرای مردم حوزه انتخابیه زاهدان  در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نظر گرفته شده است.

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.