سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام چهار هزار مبلغ دینی به روستا‌های آذربایجان شرقی

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از اعزام چهار هزار مبلغ دینی به روستا‌ها و مناطق مختلف استان برای ایام محرم خبر داد.

حجت الاسلام حسینی در همایش طلایه داران تبلیغ در مصلای اعظم امام خمینی (ره) تبریز گفت: ایام محرم و صفر بستر مناسبی برای تبلیغ دین است چون کشتی امام حسین(ع) هم وسیع است و هم نافذ در دل هاست و بر همین اساس اقشار و افراد با نگاه‌های مختلف و متفاوت در ایام محرم زیر خیمه امام  جمع می‌شوند.

وی هدف اصلی از اعزام مبلغان دینی را اشاعه تفکر شیعی و تبیین فلسفه قیام و مکتب عاشورا به روستا‌ها و مناطق مختلف استان بیان و اظهار کرد: در چنین شرایطی که بستر و ظرفیت عظیم این چنینی برای تبلیغ دین فراهم است باید اهتمام و آمادگی روحانیون بیش از پیش باشد و در کنار مسائل تبلیغی به بحث بصیرت افزایی و زمینه سازی برای ظهور منجی عالم اهتمام جدی شود و تبیین مکتب امام حسین(ع) یکی از وظایف مهم علما و روحانیون است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به موضوع مهم انتخابات ریاست جمهوری، گفت: تکلیف و وظیفه همه ما در انتخابات پیش رو نیز مهم و دشوار است چرا که اولویت اصلی در این زمینه حضور حداکثری و مشارکت بالای مردم است تا بتوانیم امنیت و بازدارندگی کشور در سطح منطقه‌ای و بین المللی را حفظ کنیم.

وی افزود: در عرصه انتخابات فردی را باید انتخاب کنیم که رهرو مکتب حسین بوده و ذلت پذیر نباشد و نسبت به خون شهدا و آرمان‌های انقلاب حساس باشد و در ضمن توانایی لازم برای مدیریت کشور را نیز داشته باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.