سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار:

مشارکت مردم در انتخابات گفتن نه به دشمن و لازمه اقتدار نظام است

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو گفت: مشارکت مردم در انتخابات بسیار با اهمیت و در واقع گفتن نه به دشمن و لازمه اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

محمد کرمی در کارگروه مولدسازی دارایی‌های دولت استان اظهار داشت: حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در واقع یک نه محکم به دشمن است و باعث می‌شود همه برنامه‌ریزی‌های دشمن بر علیه نظام جمهوری اسلامی نقش بر آب شود.

 وی با بیان اینکه انتخابات یک فرصت است و باید از این فرصت استفاده کرد، تصریح کرد: سلامت و امنیت انتخابات بسیار مهم است و همه دستگاه‌های اجرایی به عنوان مجریان و برگزارکنندگان انتخابات با تامین امکانات مورد نیاز باید کمک کنند که یک انتخابات پرشور و در عین سلامت و امنیت برگزار شود.

استاندار بیان داشت: خبر شهادت دو نفر از نیرو‌های دست‌اندرکار در امر انتخابات در جمعه گذشته به دست اشرار کوردل کام همه ما را تلخ کرد، اما عاملان این جنایت شناسایی شده اند و به سزای عملشان خواهند رسید.

وی بیان داشت: این تحرکات ناجوانمردانه و برخورد دوگانه غرب در امر برگزاری انتخابات و توهین خودفروخته‌ها به رای دهندگان در پای صندوق‌های رای در خارج از کشور نشان از درماندگی دشمن در برابر نظام جمهوری اسلامی ایران است.

کرمی عنوان کرد: با همه این سنگ اندازی‌ها و فراز و نشیب‌ها، آینده روشن و از آن اسلام عزیز و انقلاب اسلامی خواهد بود.

مولد سازی فرصتی مغتنم برای توسعه استان است

 استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مولدسازی فرصتی مغتنم در مسیر توسعه و تامین نیازمندی‌های استان است.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مولدسازی فرصتی مغتنم برای توسعه و تامین نیازمندی‌های استان است، افزود: بحث مولدسازی موضوع مهمی است که پیگیری‌ها و جلسات متعددی در جهت اجرای آن انجام شده، اما این روند در استان سیستان و بلوچستان در مقایسه با سایر استان‌ها نیاز به تلاش بیشتری دارد.

وی گفت: موارد مصوب در این حوزه باید به طور جدی و با سرعت اجرایی شود و گزارش اقدامات انجام شده ارائه گردد.

استاندار در پایان تاکید کرد: سلامت در اجرای روند مولدسازی بسیار مهم است و همه مراحل اجرایی باید در عین شفافیت اجرا و مناقصات مربوط در سلامت کامل و با اطلاع رسانی عمومی برگزار شود.

 

برچسب ها: استانداری ، انتخابات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.